شناسهٔ خبر: 50361888 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سفرهای استانی رئیس‌جمهور موجی از امید را در دل مردم ایجاد کرد

نماینده مردم بجنورد در مجلس گفت: دولت فعلی برخلاف دولت قبل که به دور از میدان و فضای جامعه کارها را پیگیری می‌کرد با انجام سفرهای استانی و حضور در میان مردم مشکلات آنها را رصد می‌کند که این مسأله موجب ایجاد امید در میان مردم می‌شود.

صاحب‌خبر -

سید محمد پاکمهر نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به سفرهای استانی رئیس جمهور گفت: سفرهای استانی رئیس جمهور و حضور وی در میان مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

وی افزود: دولت قبل به دور از فضای جامعه مسائل را دنبال می‌کرد که این مسأله موجبات دلخوری و ناراحتی مردم را فراهم کرده بود و حضور مقامات اجرایی در این دولت در میان مردم موجی از امید را در جامعه ایجاد کرده است.

نماینده مردم بجنورد مردم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بخشی از مشکلات مردم مربوط به همین حضور یا عدم حضور مسئولان در بطن جامعه است که صرف خود حضور و شنیدن مشکلات مردم و آشنایی بدون واسطه با این مسائل بخشی از مشکل را حل می‌کند.

پاکمهر خاطرنشان کرد: حضور مقامات ارشد اجرایی در میان مردم باعث می‌شود تا بدون هیچ واسطه‌ای در جریان مشکلات قرار بگیرند و بتوانند با داشتن تصویر دقیقی از جامعه تصمیمات بهتری را برای رفع مشکلات اتخاذ کنند.

وی افزود: طبق اطلاعاتی که به دست من رسیده اقدامات خوبی در همین مدت کوتاه از سوی دولت سیزدهم برای مبارزه با فساد و همچنین رفع مشکلات مردم آغاز شده است که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک مردم نتیجه این پیگیری‌ها را حس کنند.

انتهای پیام/

نظر شما