شناسهٔ خبر: 50361859 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

در نشست مشترک معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید با مدیر شبکه رادیو گفت‌وگو تأکید شد:

استفاده از ظرفیت‌های شبکه اندیشگاهی بسیج استادی در برنامه‌های تحلیلی رادیو گفت‌وگو

در نشست مشترک معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید با مدیر شبکه رادیو گفت‌وگو بر لزوم استفاده از ظرفیت‌های استادان مساله محور و عضو شبکه اندیشگاهی در برنامه‌های تولیدی معطوف به احصای مسائل و ارائه راه‌حل تاکید شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، وحید آرایی معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی کشور در نشست مشترک با رضا کوچک زاده مدیر شبکه رادیو گفت‌وگوی سازمان صدا و سیما که در محل ساختمان شهدای رادیو برگزار شد، گفت: بسیج اساتید به‌عنوان نهادی حاکمیتی، مردمی و نخبگانی با رویکرد مسأله محوری مبتنی بر منویات مقام معظم رهبری تلاش می­‌کند تا استادان با مسائل عمومی و نیازهای اساسی جامعه ارتباط برقرار نمایند.

آرایی ضمن اشاره به مأموریت­‌های بسیج اساتید مبتنی بر اسناد بالادستی عنوان کرد: پژوهش در دانشگاه­‌ها باید معطوف به احصای مسائل و ارائه راه­‌حل­‌های عینی باشد تا به حکمرانان و سیاستگذاران کمک نماید.

معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید کشور با تأکید بر ضرورت مقابله همه جانبه با جنگ رسانه‌ای و دروغ پراکنی­‌های دشمن گفت: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم جهاد تبیین، لازم است از ظرفیت­‌های استادان مسأله محور و عضو شبکه اندیشگاهی در برنامه­‌های تولیدی معطوف به مسأله رادیو گفت‌وگو متناسب با حوزه­‌های اولویت دار کشور استفاده مضاعف شود.   

رضا کوچک زاده مدیر شبکه رادیو گفت‌وگو هم در این نشست مشترک ضمن بیان فعالیت‌­های این شبکه رادیویی در موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ... گفت: در راستای رویکردهای حمایتی، هدایتی و مطالبه گرایانه برنامه­‌های تولیدی شبکه رادیو گفتگو، تقاضا و تمایل بهره­‌گیری از ظرفیت­‌های کارشناسی و تخصصی استادان مسأله محور بسیجی را داریم.

انتهای پیام/

نظر شما