شناسهٔ خبر: 50361740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

توزیع بیش از ۱۵۸ هزار پرس غذای گرم و سبد کالا بین نیازمندان البرزی

المیرا دادمهر (اگیر)

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: با اجرای طرح اطعام محمدی در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۱۵۸ هزار پرس غذای گرم و ۵۵۰ سبد کالا بین مددجویان مورد حمایت و نیازمندان البرز توزیع شد.

صاحب‌خبر -

محمد محمدی فرد با اشاره به اینکه هدف از اجرای طرح اطعام محمدی ترویج فرهنگ احسان و اطعام خانوارهای نیازمند است، اظهار کرد: با اجرای این طرح در روز ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) ۱۵۸ هزار  پرس غذای گرم و ۵۵۰ سبد کالا به ارزش پنج میلیارد تومان بین مددجویان مورد حمایت و نیازمندان استان البرز توزیع شد.

به گزارش ایسنا، وی افزود: اجرای این طرح با همکاری ۳۳ مرکز نیکوکاری در سطح استان صورت گرفت که علاوه بر طبخ و توزیع غذا و بسته معیشتی فعالیت‌های فرهنگی و جشن ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) نیز برگزار شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به اینکه در شرایط اقتصادی اخیر، مددجویان و سایر محرومان بیش‌ازپیش نیازمند حمایت خیران هستند گفت: بهره‌برداری از تمام ظرفیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، مراکز نیکوکاری، هیأت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این امر در دستور کار این نهاد قرار دارد.

محمدی فرد از آمادگی دفاتر سیزده گانه کمیته امداد و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های نقدی خبر داد و افزود: مردم نیکوکار و خیران عزیز می‌توانند از طریق اسکن کد QR (درگاه پرداخت الکترونیکی)، شماره‌گیری تلفن گویای ۳۵۵۷ و واریز به شماره‌حساب ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ نزد صندوق امداد ولایت البرز، نسبت به ارائه کمک‌های نقدی خود اقدام کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما