شناسهٔ خبر: 50361494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

برای رفع موانع و مشکلات تولیدکنندگان

همایش صنعت ورزش برگزار می‌شود

رییس انجمن صنعت ورزش گفت: موانع تولیدکنندگان حوزه ورزش بیشتر درخصوص مشکلات بیمه‌ای، بانکی و گمرکی است که نمایندگان گمرک، وزارت صمت و بیمه در این همایش حضور خواهند داشت و به سوالات پاسخ می‌دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، حسن محمدلو رییس انجمن صنعت ورزش درخصوص برگزاری همایش صنعت ورزش اظهار داشت: این همایش با مشارکت بخش خصوصی، وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک، وزارت صمت، ستاد تسهیل و نماینده صندوق صادرات برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این همایش رفع موانع تولید است که ما از طریق صحبت‌های مطرح شده در جریان مشکلات و موانع تولیدکنندگان بخش صنعت ورزش قرار خواهیم گرفت.

وی افزود: موانع تولیدکنندگان حوزه ورزش بیشتر درخصوص مشکلات بیمه‌ای، بانکی و گمرکی است که نمایندگان گمرک، وزارت صمت و بیمه در این همایش حضور خواهند داشت و به سوالات پاسخ می‌دهند.

محمدلو خاطرنشان کرد: ما در این همایش به نوعی می‌خواهیم انجمن صنعت ورزش را معرفی کنیم و بگوییم که فعالیت‌های انجمن چگونه است و فعالین و زحمتکشان حوزه صنعت ورزش معرفی شوند. همچنین مشکلات در کارگروه ستاد تسهیل مطرح و درباره آن تصمیم گیری می شود.

رییس انجمن صنعت ورزش اظهار داشت: ما در بهمن‌ماه قرار است مراسم تجلیل از برترین های صنعت ورزش را داشته باشیم که در این جلسه رونمایی نیز از این مراسم خواهیم داشت.

همایش صنعت ورزش فردا سه‌شنبه از ساعت 14 الی 17 در محل آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما