شناسهٔ خبر: 50361345 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

حماس: رژیم صهیونیستی بالاخره تسلیم شروط مقاومت خواهد شد

عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس تاکید کرد، مقاومت با خود عهد بسته که تمامی اسرا را به آغوش خانواده بازگرداند و رژیم صهیونیستی بالاخره تسلیم شروط و خواسته‌های مقاومت خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، زاهر جبارین، عضو دفتر سیاسی و مسئول پرونده اسرا در جنبش حماس اظهار داشت: مقاومت در جریان نبرد "شمشیر قدس" این پیام را به جهانیان رساند که پیروزی با خود پیروزی می‌آورد و مقاومت فلسطین بالاخره شروط و خواسته‌های خود را بر رژیم اشغالگر تحمیل کرده و این رژیم را از اراضی فلسطینی بیرون خواهد راند.

جبارین گفت: مقاومت هرگز از کنار رنج و محنت‌های خانواده‌های اسرا که در آرزوی دیدن دوباره فرزندانشان هستند، به سادگی نمی‌گذرد و با خود عهد بسته که تمامی اسرا را به آغوش خانواده‌هایشان بازگرداند.

او در ادامه خانواده‌های اسرای اردنی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را به صبر و بردباری تا زمان آزادی فرزندانشان دعوت کرد و خطاب به آنها گفت: پیام شما برای آزادی فرزندانتان به دست فرماندهان قسام رسیده است.

این عضو دفتر سیاسی حماس با تاکید بر اینکه اسرا خط قرمز هستند، گفت: مقاومت بارها برای اسارت نظامیان اسرائیلی تلاش کرد تا در نهایت موفق به این کار شد و نتیجه آن امضای قرارداد مبادله "وفاداری با آزادگان" بود./ ایسنا

نظر شما