شناسهٔ خبر: 50361135 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

مسائل شهر تهران و استان‌های همجوار در هم تنیده است

رکنا: محسن منصوری گفت: مسائل شهر تهران و شهرستان‌ها و حتی استان‌های اطراف آن در هم تنیده است و به همین جهت با اقدامات شهرداری هماهنگ خواهیم بود.

صاحب‌خبر -

استاندار تهران در آیین بهره برداری و بازدید از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی شرکت کرد.

به گزارش رکنا، محسن منصوری، استاندار تهران روز  یکشنبه ۲ آبان ۱۴۰۰ با حضور در آیین بهره‌برداری و بازدید از پروژه‌های جمع‌آوری آب‌های سطحی (مدیریت سیلاب غرب تهران) با تشکر از زحمات شهرداری تهران در جمع خبرنگاران تاکید کرد: شهرداری تهران نسبت به موضوعات شهر تهران و شهرستان‌های اطراف شهر تهران اقداماتی انجام داده‌اند.

استاندار تهران با اشاره به این که پروژه‌های بسیار مهمی امروز افتتاح شده است، افزود: نمی‌توان ماهیت شهر تهران از شهرستان‌های اطراف جدا کرد. بهره‌بردارهای اصلی بسیاری از پروژه‌های شهرداری، شهرستان‌های اطراف هستند. هدایت آب در پروژه مدیریت جمع‌آوری و انتقال آب‌های سطحی و شبکه‌های آبرسانی که ۶.۲ کیلومتر آن امروز افتتاح می‌شود، مشکل آب شهرقدس و شهریار را حل می‌کند.

او گفت: مسائل تهران و حتی استان‌های همجوار یکپارچه و در هم تنیده‌ است و نمی‌توان این مسائل را از هم جدا یا تفکیک کرد. موضوعاتی از قبیل راه، حمل و نقل، آب، سیلاب و... از جمله این مسائل هستند.

محسن منصوری با بیان این که اجرای پروژه در شهر قدس انجام می‌شود، تاکید کرد: شهرداری تهران در تملک و تعارضات شهرداری با مشکلاتی روبرو بودند، مجموعه استانداری و شهرستان‌های اطراف با شهرداری تهران کاملا همراه و هماهنگ هستند. آنچه مربوط به حوزه مدیریتی تهران و شهرستان‌های اطراف آن وجود داشته باشد را با جدیت پیگیری می‌کنیم و در این خصوص جلسات تخصصی برگزار می‌شود تا سرعت کارها و فعالیت‌ها افزایش یابد و در اسرع وقت پروژه تکمیل شود.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

  • فیلمبرداری زن وحشت زده از قتل داخل تاکسی / قتل پدرزن در اردبیل + فیلم

    فیلمبرداری زن وحشت زده از قتل داخل تاکسی / قتل پدرزن در اردبیل + فیلم

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما