شناسهٔ خبر: 50359922 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: زومیت | لینک خبر

ردمی واچ ۲ در نرم‌افزار فروشگاه آنلاین چینی JD با قیمت ۶۳ دلار مشاهده شد

نوید عموزاده

طبق اخبار منتشرشده، ردمی واچ ۲ در نرم‌‌‌افزار موبایل JD.com با قیمت ۳۹۹ یوآن (۶۳ دلار) فهرست شده است. این پوشیدنی به صفحه‌نمایش ۱٫۶ اینچی AMOLED‌ مجهز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به‌نقل از گیزموچاینا، ردمی قصد دارد با برگزاری رویدادی در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان ۱۴۰۰) در چین، از گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ رونمایی کند. درکنار گوشی‌های جدید، این برند، ردمی واچ ۲ را در همان رویداد معرفی خواهد کرد.

تاکنون این شرکت ویژگی‌های مختلفی درباره‌ی این پوشیدنی منتشر کرده؛ اما این‌بار در جدید‌ترین گزارش قیمت ردمی واچ ۲ نیز مشخص شده است.

ردمی واچ ۲ با قیمت ۳۹۹ یوآن (۶۳ دلار) به‌فروش خواهد رسید. قیمت مذکور از طریق نرم‌افزار خرده‌فروشی JD در گوشی فاش شد که پوشیدنی آینده را همراه با قیمت آن نمایش می‌دهد. با کلیک روی محصول، صفحه‌ای به همراه پیغامی نشان داده شد که این محصول هنوز معرفی نشده است.

قیمت ردمی واچ ۲

چندی پیش ردمی در حساب رسمی ویبو تأیید کرد که واچ ۲ دارای صفحه‌نمایش ۱٫۶ اینچی AMOLED‌ با نسبت صفحه‌نمایش به بدنه بزرگ‌تر نسبت به نسل قبل خواهد بود. در مقام مقایسه، ساعت اصلی ردمی که سال گذشته عرضه شد، از پنل ۱٫۴ اینچی LCD‌ بهره می‌برد.

با وجود نام آن، انتظار می‌رود که این پوشیدنی مانند نسل قبل یک ردیاب تناسب اندام باشد و نه ساعت هوشمند. قدرت نرم‌افزاری آن را احتمالا توسط نسخه‌‌ی سفارشی سیستم‌عامل RTOS اجرا خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های احتمالی ردمی واچ ۲ می‌توان به حسگر ضربان قلب، حسگر GPS، حسگر SpO2 برای پایش سطح اکسیژن خون، حالت‌های ورزشی متنوع، نظارت بر خواب، مقاومت دربرابر آب‌ و سایر موارد اشاره کرد. انتظار می‌رود که این پوشیدنی ردمی در سه رنگ مشکی، آبی و شیری عرضه شود.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی ردمی واچ ۲ چیست؟

نظر شما