شناسهٔ خبر: 50359907 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

با حمایت‌های یک خیر صورت گرفت

احداث دو زمین تنیس استاندارد در دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دو زمین تنیس استاندارد با حمایت‌ها و کمک یک خیر در مجموعه ورزشی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، دو زمین تنیس استاندارد با حمایت‌ها و کمک یک خیر در مجموعه ورزشی مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران احداث و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

با توجه به پیگیری‌های مدیریت تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران و حمایت‌های دکتر حق‌شناس معاون فرهنگی ودانشجویی این دانشگاه، در راستای افزایش زیرساخت‌ها  و سرانه ورزشی برای استفاده دانشجویان و دانشگاهیان، احداث پروژه‌های ورزشی در مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در دستور کار قرار گرفت که از جمله می‌توان به احداث استخر شنا در ابعاد استاندارد ۲۵ در ۱۳ متر و همچنین زمین آموزشی اسکیت به مساحت ۱۱۰۰ متر مربع اشاره کرد.

در این راستا و به دعوت از یک خیر به نام مهندس سجاد مؤمنی فرزند زنده یاد مهندس مردان مؤمنی مدیر اسبق دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، جهت ساخت دو باب زمین تنیس استاندارد باهزینه شخصی و با نظارت دانشگاه، این مهم با پیشنهاد مدیریت تربیت بدنی صورت گرفت و بعد از  روال اداری و تایید هیات رئیسه دانشگاه، مجوز کار برای ساخت زمین تنیس با استانداردهای فنی و بین‌المللی با نظارت کارشناس تخصصی شروع به کار کرد.

این پروژه که طی مدت زمان ۶ ماه به طول کشید به مساحت ۱۶۰۰ متر مربع و بالغ بر ۸ میلیارد ریال هزینه در هفته تربیت بدنی با حضور دکتر شیراوژن معاون فرهنگی ودانشجویی وزارت بهداشت و مسوولان دانشگاه درحضور خانواده مهندس مؤمنی افتتاح و به دانشگاه علوم پزشکی مازندران اهداء شد.

انتهای پیام

کدخبرنگار:۱۰۱۲۰

نظر شما