شناسهٔ خبر: 50359863 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام وزیر بهداشت به مناسبت آغاز بیست‌وششمین جشنواره قرآنی هدهد

دکتر بهرام عین‌اللهی در پیامی به مناسبت برگزاری بیست‌وششمین دوره از جشنواره قرآن و عترت دانشگاهیان وزارت بهداشت، این جشنواره را فرصتی مغتنم در اشاعه فرهنگ غنی قرآنی دانست و گفت: جشنواره قرآنی هدهد از جمله رویدادهای پرمخاطبی است که فضای فکری و روحی دانشجویان، کارمندان و اساتید دانشگاه‌های علوم پزشکی را بیش از پیش با عطر قرآن کریم معطر و متبرک می‌گرداند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا، متن پیام وزیر بهداشت به مناسبت آغاز بیست و ششمین دوره از جشنواره قرآنی هدهد به شرح زیر است:

قرآن پرتویی از حُسن ازلی و معجزه ماندگار آخرین پیام آور وحی ، حضرت محمد مصطفی (ص) است.

و سعادتمند امتی که آیات روح بخش و آسمانی این مأدبه الهی زمزمه عاشقانه حیات متعالی آن باشد. خدمت در مسیر اعتلاء فرهنگ قرآن و عترت از بزرگترین توفیقاتی است که خداوند متعال به بندگان شایسته اش عنایت می کند و چه زیباست همراهی با جمعی که گوی سبقت در کسب معرفت و عرفان ربوده و با قدم‌هایی شایسته و خداپسندانه در گسترش معارف و آموزه های قرآنی قدم بر می‌دارند.

امروز دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در محفلی نورانی و معنوی گرد آمده‌اند تا راه را برای تحقق این هدف مقدس هموار سازند و اینگونه لوازم پیوند علم و عالمان با دین و معارف قرآنی فراهم آید. 

جشنواره قرآنی هدهد از جمله رویدادهای پرمخاطبی است که فضای فکری و روحی دانشجویان، کارمندان و اساتید محترم دانشگاه‌های علوم پزشکی  را بیش از پیش با عطر قرآن کریم معطر و متبرک می‌گرداند.

از این رو برگزاری این دوره از جشنواره قرآنی را فرصتی مغتنم در اشاعه فرهنگ غنی قرآنی دانسته و امیدوارم دفتر بیست و ششم این منظومه وحی که در سال ۱۴۰۰ گشوده می‌شود شاهد تحولات کمی و کیفی نوین فعالیت‌های قرآنی خانواده وزارت بهداشت در افق چشم‌انداز ایران اسلامی باشیم.

در پایان برای تمامی شرکت‌کنندگان، اساتید و هیأت محترم داوران و برگزارکنندگان این مسابقات دوام توفیقات از درگاه احدیت خواستارم.

نظر شما