شناسهٔ خبر: 50359249 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اقناع افکار عمومی برای دولت بسیار مهم است

فعال سیاسی اصولگرا درباره اقدامات دولت سیزدهم توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

ناصر ایمانی فعال سیاسی اصولگرا در گفت وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم، بیان کرد: متاسفانه دولت سیزدهم نه تنها سخنگو ندارد ،بلکه شورای اطلاع رسانی دولت هم هنوز تشکیل نشده است ؛ رئیس آن شورای اطلاع رسانی هم باید سخنگوی دولت باشد.

او ادامه داد: می‌توان گفت که دولت اندکی در زمینه ارتباط مردمی و رسانه‌ای ضعیف عمل کرده و بر روی ریل خود قرار ندارد؛ البته چند روز پیش آقای رئیس جمهور نکاتی را در زمینه کالاهای اساسی و قیمت ارز در صحبت های خود  بیان کرده و گفت که هر تصمیمی داشته باشد حتما پیشتر به مردم اطلاع رسانی خواهد کرد.

ایمانی افزود: این نکته به این معناست که دولت به این نکته توجه دارد که اقناع افکار عمومی برای اقداماتی که دولت می‌خواهد انجام دهد بسیار مهم است، ولی متاسفانه در این زمینه هنوز ساز و کار مناسب را ایجاد نکرده است.همچنین  این نکته ای که آقای رئیس جمهور بیان کردند مبنی بر اینکه دولت مشکلات بسیار زیادی را به ارث برده درست است و گذر از این مرحله و حل تمام این مشکلات در عرصه های اقتصادی و اجتماعی جز با صحبت با مردم و اقناع افکار عمومی امکان پذیر نیست .

فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به توقع مردم از دولت بیان کرد:  قاعدتا مردم به خوبی می دانند که دولت چه مشکلاتی را پیش رو  دارد ؛بنابراین دولت باید با مردم صحبت کند و مشکلات کشور را مطرح کند . مردم هم  آماده‌اند تا نسبت به وضع کشور آگاهی داشته باشند ؛اما دولت هنوز در این زمینه کمی کاستی دارد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دولت می‌خواهد نقش سخنگوی دولت را شخصا برعهده بگیرد؟ گفت: ظاهرا همچین چیزی وجود دارد که البته این کار درستی نیست زیرا رئیس جمهور در صحبت با مردم آنقدر زمان ندارد و صحبت‌هایش هم  آنقدر مفصل نیست که بتواند همه چیز را به اطلاع مردم برساند ؛ در حالی که شورای اطلاع رسانی به خوبی می‌تواند این اقدام را انجام دهد ؛ معتقدم که رئیس جمهور باید در مسیر اطلاع رسانی حرکت کند نه اینکه خودش بشود سخنگوی دولت .

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما