شناسهٔ خبر: 50355457 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

معمای جنجالی شماره ۵ پرسپولیس

علیرضا ابراهیمی خرید جدید باشگاه پرسپولیس تبدیل به معضلی جدی برای کادر فنی شده است.

صاحب‌خبر -

فرارو : کمتر کسی تصور می‌کرد یکی از ۵ خرید جدید پرسپولیس در همین ابتدای کار، شرایط را برای کادر فنی پرسپولیس سخت کند. در حالی که این تیم تازه فقط یک بازی در رقابت‌های لیگ برتر داشته، علیرضا ابراهیمی، یکی از مدافعان و خرید‌های جدید پرسپولیس، از اینکه در ترکیب اصلی تیم جا ندارد، ناراحت است و باعث اتفاقات جنجالی در تمرین شده است.

به گزارش فرارو، پرسپولیس با زوج سیدجلال حسینی و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی به مصاف الهلال عربستان رفت و در روزی که فرشاد فرجی در شرایط آرمانی نبود و از شکاف به وجود آمده بین او و مدافع راست پرسپولیس سه گل الهلالی‌ها به دست آمد، بازی را به رقیب عربستانی واگذار کرد.

پس از آن نمایش، انتظار می‌رفت که یحیی گل محمدی در ترکیب خط دفاعی تیمش برای بازی با فولاد در لیگ برتر تغییراتی را اعمال کند، ولی یحیی تصمیم گرفت با همان زوج خط دفاعی در اهواز به میدان برود. این مورد، خیلی سریع با واکنش علیرضا ابراهیمی، مدافع شماره ۵ و جدید پرسپولیس روبرو شده است. آنطور که خبرگزاری تسنیم نوشته او در تمرین و وقتی متوجه شده قرار نیست در ترکیب اصلی باشد، به یحیی گل محمدی اعتراض می‌کند و سرمربی پرسپولیس هم تصمیم می‌گیرد این مدافع را از فهرست بازی با فولاد خط بزند.

البته که این تمام ماجرا نیست، چون خبرگزاری مهر نوشته که روز گذشته (یکشنبه) علیرضا ابراهیمی دوباره جنجال آفریده و این بار از سوی یحیی گل محمدی کنار گذاشته شده تا باشگاه درباره اش تصمیم بگیرد. در بخشی از این گزارش آمده است: «اواخر تمرین سرخپوشان، علیرضا ابراهیمی وقتی دید بار دیگر جایی در تاکتیک‌های دفاعی پرسپولیس ندارد نسبت به این موضوع اعتراض کرد که با واکنش تند سرمربی تیم روبرو شود. یحیی گل محمدی از ابراهیمی خواست سکوت کند و نه تنها دیگر درباره جایگاه خود در ترکیب پرسپولیس سوال نپرسد بلکه حق ندارد فعلاً با این تیم تمرین کند.

همین موضوع باعث شد تا ابراهیمی ورزشگاه شهید کاظمی را ترک کرده و منتظر تصمیم باشگاه در قبال اعتراضش باشد. یحیی درباره نیمکت نشینی بازیکنان تیم اعلام کرده است هیچکس حق صحبت درباره این موضوع را ندارد و تلاش تمام آن‌ها را زیر نظر دارد. گل محمدی فعلاً تصمیم به بخشش ابراهیمی ندارد و تصمیم قطعی خود را برای خط زدن اسم او در بازی با نساجی مازندران گرفته است.»

نظر شما