شناسهٔ خبر: 50349383 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

رئال به دنبال کسب ۹۹ امین پیروزی خود مقابل آبی اناری‌ها

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا از ساعتی دیگر در چارچوب مسابقه‌ای حساس از هفته دهم رقابت‌های لالیگا برای ۲۴۸ امین بار در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

صاحب‌خبر -

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بارسلونا از ساعتی دیگر در چارچوب  مسابقه‌ای حساس از هفته دهم رقابت‌های لالیگا برای ۲۴۸ امین بار در مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. مسابقه‌ای که در تمام جهان بیننده‌های فراوانی دارد و از آن به عنوان حساس‌ترین مسابقه باشگاهی جهان یاد می‌شود.

در بازی امروز، اما رئالی‌ها که شرایط به مراتب بهتری را دارند به دنبال کسب ۹۹ امین پیروزی خود مقابل آبی اناری‌ها هستند و عصر امروز شاید بهترین فرصت برای رئالی‌ها برای رسیدن به این عدد باشد چرا که تیم رونالد کومان هلندی شرایط چندان خوبی ندارد و در مسابقات گذشته خود نتایج مطلوبی را کسب نکرده است.

رئال به دنبال کسب ۹۹ امین پیروزی خود مقابل آبی اناری‌ها

تیم رئال مادرید با پیروزی مقابل بارسلونا علاوه بر کسب پیروزی شماره ۹۹ خود مقابل آن‌ها می‌تواند برای چهارمین مسابقه پیاپی کاتالان‌ها را شکست دهد و رکوردی ماندگار را برای خود ثبت کند.

در ۲۴۶ مسابقه قبلی این ۲ تیم رئال مادرید ۹۸ و بارسلونا نیز ۹۶ مسابقه را با پیروزی پشت سر گذاشته اند و ۵۲ مسابقه نیز با تساوی به اتمام رسیده است.

بارسلونا و رئال مادرید عصر امروز از ساعت ۱۷:۴۵ در نیوکمپ به مصاف هم می‌روند.

 

نظر شما