شناسهٔ خبر: 50349333 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

عکس| درخواست عجیب میلیونر پس از جر و بحث با کارمندان بانک

باشگاه خبرنگاران جوان

درخواست عجیب یک میلیونر پس از درگیری لفظی با کارمندان بانک خبرساز شد.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

درگیری لفظی کارمندان یک بانک در چین با یک مشتری میلیونر آن‌ها را به دردسر بزرگی انداخت. این مرد میلیونر پس از اختلاف نظر با کارمندان بانک در حالی که بسیار عصبانی شده بود از آن‌ها خواست تا بخشی از پولهایش را برداشت کرده و پس از شمارش دستی، آن را به وی تحویل دهند. او گفت: "من به پول نقد نیاز دارم، تا آخرین یوان آن را نقدا به من بدهید." او به کارمندان بانک دستور داد تا مبلغ پنج میلیون یوان چین را از حسابش برداشت کرده و اسکناس به اسکناس آن را به صورت دستی شمارش کنند.

اما این تمام ماجرا نبود. بنا به گزارش رسانه‌های محلی این میلیونر پس از دریافت پول خود به کارمندان بانک گفت که برای برداشت همین مقدار مبلغ دوباره به بانک باز خواهد گشت تا زمانی که حسابش کاملا خالی شود.

در تصاویری که در شبکه‌های اجتماعی چین منتشر شده کارمندان بانک را در حال شمارش دستی پول‌های این میلیونر نشان می‌دهد. اما چرا این میلیونر در این بانک دست به این اقدام عجیب زد. این میلیونر که در شبکه اجتماعی Weibo با نام کاربری «مرد آفتابی» شناخته می‌شود در شرح ماجرا گفت که رفتار منزجرکننده کارمندان بانک موجب عصبانیت وی شده بود.

ظاهرا هنگامی که وی در حال ورود به بانک بود نگهبان بانک از وی خواسته بود تا ماسک بپوشد. با این حال بانک برخورد کارمندانش با این مشتری ثروتمند را بسیار مودبانه دانسته و اعلام کرده کارمندان فقط از وی خواسته بودند در داخل بانک از ماسک استفاده کند. گفتنی است؛ این اتفاق در بانکی در شهر شانگ‌های رخ داد.

نظر شما