شناسهٔ خبر: 50349037 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی:

هفته وحدت فرصتی برای توجه به مولفه های همگرایی است

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: هفته وحدت فرصت خوبی برای توجه به مولفه‌های همگرایی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: هفته وحدت فرصت خوبی برای توجه بیشتر به مولفه‌های همگرایی و زندگی در کنار یکدیگر است

او افزود: شکی نیست یکی از عوامل وحدت زا، باهم بودن و همگرایی است و در آموزه‌های دینی تاکید شده است دست خدا با جماعت است و برکت خدا با وحدت است و تفرقه موجب عذاب می‌باشد.

مدیر دفتر نمایندگی ائمه جمعه خراسان رضوی ادامه داد: اگر ملت‌های مسلمان با هم باشند و وحدت داشته باشند شاهد ظلم بیگانگان نخواهند بود. قدرت عظیم سیاسی، اقتصادی و اجتماعی خواهند داشت که باعث عزت بیش از پیش اسلام و مسلمانان خواهد شد.

حجت الاسلام ایزدی بیان کرد: دشمنان دریافته‌اند تنها راهی که می‌توانند با اسلام مقابله کنند، ایجاد رخنه و تفرقه بین مسلمانان است.

او تصریح کرد: آموزه‌های دینی بر توجه به مشترکات تاکید دارد، به‌طوریکه حضرت امام علی (ع) وقتی گام‌ها و اهداف شیطان را برمی‌شمارند می‌فرمایند هدف شیطان از هم گسستن تاروپود دین است و یکی از راه‌های او ایجاد تفرقه بین شماست که به دنبال آن، فتنه ایجاد می‌شود.

مدیر دفتر نمایندگی ائمه جمعه خراسان رضوی تاکید کرد: جویندگان و مسببان اختلاف، نه شیعه و نه سنی هستند. افرادی که تفرقه می‌افکنند به دنبال اجرای منویات دشمن هستند.

منبع:ایرنا

انتهای پیام//ف. ب

نظر شما