شناسهٔ خبر: 50348070 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان:

۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند توزیع شد

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند شیروان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

«سعید علیپور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار کرد: به مناسبت ایام هفته وحدت و میلاد پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ع) توسط قرارگاه جهادی انصار المهدی(عج)، هیئت و پایگاه بسیج، گروه جهادی سردار دل ها،100 بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند شیروان توزیع شد.

 

مدیر اداره اوقاف و امور خیریه شیروان خاطرنشان کرد: جهت کمک به نیازمندان و خانواده های محروم شناسایی شده خیرین و نیکوکاران می توانند برای مشارکت در این کار خیر کمک های نقدی خود را به شماره 6063737004824999 واریز کنند.

 

علیپور عنوان کرد: در راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تاکنون چند مرحله بسته غذایی بین نیازمندان و افراد محروم شناسایی شده شهر و روستا در شیروان توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه از ابتدا تاکنون سپاه، بسیجیان، موسسات خیریه، مردم و خیران، گروه های جهادی، هیات های مذهبی و روحانیان در رزمایش مواسات حضوری پررنگ داشتند، اضافه کرد: از زمان آغاز اجرای این طرح تاکنون شاهد شور حمایت‌ها و کمک‌های مردمی به این طرح بودیم که نشان از همدلی مردم دارد.

 

علیپور بیان کرد: رزمایش مواسات و کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا و حوادثی مانند سرمازدگی و سیل و… است که نخستین بار پیشنهاد اجرای آن را رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان خود با مردم ایران اسلامی ارائه فرمودند.

 

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

 

پایان پیام/641

نظر شما