شناسهٔ خبر: 50347298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استانداری هرمزگان:

تشکیل کارگروه رفع مشکلات جانبازان و خانواده های شهیدان در اولویت است

بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان گفت: تشکیل کارگروه رفع مشکلات جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهیدان در استان ضروری بوده و در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

صاحب‌خبر -

مهدی دوستی روز یکشنبه درنشست با جمعی از جانبازان  هرمزگان با تبریک سالروز ولادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) افزود: نشست های این کارگروه باید به صورت ماهیانه از آبان‌ماه جاری برگزار و رفع مشکلات این بزرگوران به صورت مستمر از طریق این کارگروه پیگیری و انجام شود.
وی، توجه به تامین اشتغال فرزندان شهیدان، جانبازان و ایثارگران را بسیار مهم و اولویت کاری خود دانست و بر لزوم تکریم و حمایت از خانواده‌های آن ها تاکید کرد و همچنین خواستار تامین امکانات رفاهی مناسب برای خانواده‌های معظم شهیدان، جانبازان و ایثارگران از سوی دستگاه‌های مسوول شد.
استاندار هرمزگان از ایثار، رشادت، جانفشانی و فداکاری های شهیدان، جانبازان، آزادگان و همه ایثارگران و رزمندگان و خانواده‌های معظم آنان در راه دفاع از آرمان ها و ارزش های ایران اسلامی، تجلیل و قدردانی از آنان به عنوان گنج و ثروت معنوی نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.
وی با تاکید بر لزوم توجه ویژه به خدمات رسانی و رفع مشکلات خانواده‌های معظم شهیدان، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و همه رزمندگان دوران دفاع مقدس بیان داشت: خانواده‌های این بزرگوران با الگوگیری از سیره و روش بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب کبری (س) صبر فراوانی دارند که جای قدردانی دارد.
دوستی ابرازداشت: روزهای سه‌شنبه هر هفته نیز در دیدار حضوری و چهره به چهره آماده گفت‌وگو و شنیدن دغدغه های مردم هستیم و از طریق پیام و تلفن نیز پاسخگوی مردم خواهیم بود.
در این دیدار، مسائل و مشکلات جانبازان و خانواده‌های آنان مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
طبق اعلام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان در این استان سه هزار جانباز و ۴۳۴ آزاده سرافراز تحت پوشش این نهاد قرار دارند.
شهرستان بندرعباس ۶۰۲ شهید، یک‌هزار و ۷۵۹ جانباز و ۱۶۷ آزاده تقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران کرده است.
 

نظر شما