شناسهٔ خبر: 50346291 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

دانشگاه تهران دانشگاه ملی و نماد آموزش عالی کشور

خبرگزاری صداوسیما

امام جمعه کیش در بازدید از طرح توسعه پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران، گفت: دانشگاه تهران دانشگاه ملی و نماد آموزش عالی کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، حجت الاسلام والمسلمين احمد حسن‌زاد در اين بازديد با كارشناسان و مهندسان حاضر در پروژه در خصوص زیرساخت، کیفیت فنی، فاز‌های طرح توسعه و روند ساخت گفتگو كرد.

امام جمعه‌ کیش در اين بازديد تأکید کرد، دانشگاه تهران دانشگاه ملی و نماد آموزش عالی کشور است و کمترین کارشکنی و همکاری نكردن با توسعه و پیش‌برد طرح‌ها و برنامه‌های آن، از جانب هر مسئولی پذیرفته نیست.

وي گفت: صدور و تمدید مجوزها، ارائه‌ تسهیلات، پشتیبانی فنی و مهندسی، کمترین انتظار ما از سازمان منطقه‌ آزاد کیش درمقابل خدمات دانشگاه تهران در خلیج فارس است.

امام جمعه كيش در تماس تلفنی با مدیرعامل سازمان منطقه‌ آزاد کیش، از آقاي آهنگران خواست بخش‌ها و معاونت‌های مرتبط را ملزم به هم‌افزایی در اجرای برنامه‌های دانشگاه تهران كنند.

رئیس پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران هم با یادآوری همکاری‌های سازمان منطقه‌ آزاد کیش با نماد آموزش عالی کشور در این زیرساخت فرهنگی علمی، بر لزوم حمایت بیش از پیش مدیران ارشد اجرایی کیش از توسعه‌ دانشگاهی و رفع موانع تأکید کرد.

دکتر مجید علی‌زاده از توجه مستمر و مسئولانه‌ امام جمعه‌ کیش به مسائل و موانع پیش روی پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران، از حضور و بازدید اثربخش امام جمعه كيش از طرح توسعه‌ دانشگاه تهران، قدردانی کرد.

نظر شما