شناسهٔ خبر: 50344274 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

باشگاه استقلال مدعی تفاهم با سازمان لیگ شد/ واگذاری تبلیغات ...

اقتصاد ایران: نشست مشترک مدیران باشگاه استقلال و مسئولان سازمان لیگ با حضور معاون وزیر و ورزش جوانان درباره تبلیغات محیطى در استادیوم آزادى برگزار و مقرر شد این موضوع با مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ حل و فصل شود.

صاحب‌خبر -
- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمى باشگاه استقلال، معاون حقوقى باشگاه استقلال با قدردانى از حمایت وزارت ورزش و جوانان، هواداران باشگاه استقلال، اهالى فوتبال و‌ رسانه‌هاى گروهى از نتایج مثبت این جلسه و آغاز روند حل شدن موضوع تبلیغات محیطى این باشگاه در تعامل با سازمان لیگ طی روزهای آینده سخن گفت.

فرشید سمیعى با بیان این موضوع اظهار داشت: با حمایت سجادى، وزیر محترم ورزش و جوانان و به پیشنهاد ایشان نشستى با حضور مهدی علی‌نژاد معاون محترم وزارت ورزش، مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، حیدر بهاروند ریاست سازمان لیگ و حجت الاسلام علیپور به میزبانى آقاى مددى در مجموعه ورزشى آزادى برگزار شد که نتایج بسیار خوبى داشت.

معاون حقوقى باشگاه استقلال اضافه کرد: حمید سجادى، معاون محترم وزارت را براى بررسى و حل و فصل موضوع معرفى کرد و با ورود مهدی علی‌نژاد مقرر شد پس از تصویب هیئت رئیسه محترم سازمان لیگ بر مبناى خواسته باشگاه استقلال و صدور مصوبه، باشگاه بتواند طی روزهای آینده از امتیاز تبلیغات محیطى در بازى‌هاى خانگى با همکارى کارگزار استفاده کند.

سمیعی درباره جزئیات جلسه هم اینگونه توضیح داد: پس از طرح دلایل و دیدگاه‌های حاضرین، طرفین پذیرفتند که اجرای کامل قرارداد منعقده استقلال، می‌تواند برای سازمان لیگ و استقلال از منظر درآمدی در حالت برد - برد باشد. به پیشنهاد معاون وزارت ورزش مقرر شد پس از صدور و اخذ مصوبه هیئت رئیسه توسط بهاروند و با اعتمادسازی درباره پرداخت حقوق سازمان لیگ، مجوز تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ برای باشگاه استقلال صادر شود. جا دارد از رویکرد سازنده علی‌نژاد و هم از نگاه مثبت و حمایتی بهاروند ریاست سازمان لیگ که در این نشست به دنبال حل موضوع و رسیدن به نتیجه مطلوب بودند، قدردانى کنیم.

سمیعى در پایان گفت: تحقق اهداف موردنظر باشگاه استقلال و گام برداشتن در مسیر ایجاد ساختار حرفه‌اى براى این باشگاه بدون حمایت هواداران عزیز و همیشه همراه این باشگاه محقق نمى‌شود و شایسته است از اعضاى خانواده میلیونى استقلال و همچنین رسانه‌هاى گروهى، باشگاه‌ها و کارشناسانى که در این مسیر از این خواسته حمایت کردند، قدردانى کنیم.


انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما