شناسهٔ خبر: 50343139 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شهرآرانیوز | لینک خبر

درباره «شادبین»، موتور جستجوی برنامه «شاد» | اینترنت پاک دانش آموزی

سرویس جست‌وجوگر «شادبین» از هفته گذشته به صورت آزمایشی در شبکه «شاد» ارائه شده است. این سرویس با ارائه پیشنهادات مناسب به کاربران، امکان جست‌وجوی دانش‌آموزان در پایگاه‌های مورداطمینان را فراهم می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش شهرآرانیوز - شبکه آموزشی دانش آموز (شاد) در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است باتوجه به درخواست جمعی از همکاران و خانواده‌ها در ارائه جست‌وجوگر مناسب برای دانش‌آموزان و پیشگیری از آسیب‌های ناشی از وب‌گردی و مراجعه به سایت‌های غیرایمن، سرویس جست‌وجوگر شادبین از ۲۵ مهرماه به صورت آزمایشی در «شاد» ارائه شده و تاکنون مورد استقبال و رضایت کاربران قرار گرفته است.

این سرویس با ارائه پیشنهادات مناسب به کاربران، امکان جست‌وجوی دانش‌آموزان در پایگاه‌های مورداطمینان را فراهم می‌کند.

نحوه استفاده از «شادبین» در برنامه «شاد»

برای ورود به «شادبین» از برنامه شاد باید گزینه شادبین در صفحه اصلی برنامه را انتخاب کنید. نحوه استفاده از «شادبین» که یک موتور جستجوگر ایرانی است مانند سایر موتورهای جستجوگر مانند «گوگل» است. 

شادبین با هدف دسترسی راحت به اینترنت رایگان پاک دانش‌آموزی، به برنامه شاد اضافه شده است. به این ترتیب معلمان و دانش آموزان می‌توانند از طریق این برنامه، از فیلم‌های آموزشی مربوط به مدرسه، صدا، عکس و متن‌های دلخواه خود استفاده کنند.

این موتور جستجوگر ویژه دانش آموزان با محیطی پاک و بدون نیاز به فیلتر است. بنابراین والدین عزیز می‌توانند با خیالی آسوده این جستجوگر را برای استفاده درسی، در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

استفاده از شادبین خارج از برنامه «شاد»

ورود به شادبین از طریق مرورگرهای کامپیوتر و موبایل هم امکانپذیر است. برای این‌کار لازم است نشانی shaadbin.ir را جستجو کنید و وارد شادبین شوید.

در ادامه بخوانید

نحوه فعالسازی اینترنت رایگان «شاد» در سال ۱۴۰۰ (همراه‌اول، ایرانسل و رایتل)

 

علت نصب نشدن برنامه شاد چیست؟

 

نظر شما