شناسهٔ خبر: 50343114 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

وحدت مسلمین در دنیای امروز به مساله راهبردی تبدیل شده است

فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص) در دیدار با سربازان اهل سنت این نیرو، گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مساله راهبردی تبدیل شده و تمام تبلیغات سوء دشمنان بر علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم ستیز بودن آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی ارتش؛ سرتیپ خلبان حمید واحدی به مناسبت هفته وحدت و میلاد پیامبر اکرم(ص)   در دیدار با سربازان و کارکنان وظیفه اهل تسنن این نیرو ضمن تبریک ولادت حضرت محمد(ص) و تبریک هفته وحدت به همه مسلمین جهان گفت: هفته وحدت، هفته ای سراسر نور، شادی، سرور و ایام همبستگی همه مسلمانان جهان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم با اشاره به فرمایش حضرت رسول اکرم(ص) که فرمود، اتحاد مایه رحمت و تفرقه موجب عذاب است اظهار کرد: در این هفته و روز مبارک، دست ها را به هم گره می زنیم و توانمان را در مسیر واحد و بر ضد دشمن متجاوز به کار می‌گیریم.

سرتیپ واحدی با بیان اینکه تنها با وحدت می‌توان در برابر هجمه‌های دشمن مشترک ایستادگی کرد، گفت: در دنیای امروز وحدت مسلمین به مساله ای راهبردی تبدیل شده و تمام تبلیغات سوء دشمنان بر علیه اسلام به دلیل حقانیت این دین و ظلم ستیز بودن آن است.

وی با بیان اینکه الگو قرار دادن سیره پیامبر اسلام(ص)   موجب دوستی و برادری و اجتناب از جنگ و درگیری در روابط افراد و ملت ها می شود اظهار کرد:درس حضرت محمد مصطفی(ص) برای بشریت دعوت به اتحاد و جمع شدن و اتحاد در قلب، گفتار، کردار است .

فرمانده نیروی هوایی ارتش بیان کرد: اهل تسنن و تشیع و حتی اقلیت‌های مذهبی باید دست در دست هم و کنار هم باشند و به تفرقه افکنان و منافقین اجازه جولان ندهند.

در این مراسم با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش از سربازان وظیفه اهل تسنن قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام

نظر شما