شناسهٔ خبر: 50342554 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جذب نوجوانان در یک شرکت استارتاپی

مدیرعامل یک شرکت استارتاپی که در زمینه تولید انیمیشن فعالیت دارد از جذب نوجوانان در این شرکت خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد قندی، مدیرعامل یک شرکت انیمیشن سازی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فناوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: فعالیت هایی که در شرکت ما انجام می‌گیرد، تماما رویکرد فرهنگی دارند؛ یعنی انمیشین هایی را تولید می‌کنیم که گویای فرهنگ ایرانی باشند.

او افزود: در شرکت ما نوجوانان از ۱۳ سالگی آموزش داده می‌شوند و پس از گذراندن آموزش‌های مورد نیاز، جذب شرکت می‌شوند و حقوق نیز دریافت می‌کنند.

مدیرعامل یک شرکت انیمیشن سازی بیان کرد: با ایجاد ارتباط با شرکت‌های بین المللی، انیمیشن‌های داخلی خود را که رویکرد کاملا ایرانی دارند، به این شرکت‌ها ارسال می‌کنیم، همچنین تقاضای تولید انیمیشن نیز از سوی این شرکت‌ها به ما داده می‌شود.

قندی ادامه داد: ارتباط با شرکت‌های بین المللی نه تنها باعث ارزآوری و صادرات فرهنگ ایرانی می‌شود، بلکه انگیزه نوجوانان و جوانان را برای کار حرفه‌ای و جذب در این حرفه بیشتر می‌شود.

او تصریح کرد: متاسفانه تا سال‌های گذشته توجه زیادی به انیمیشن ایرانی نمی‌شده است اما اکنون شرکت‌های استارتاپی توانسته اند در قالب انیمیشن سازی، فرهنگ ایرانی را به جهان ترویج دهند.

<div id="video-display-embed-code_14937683"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7933778/14937683?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما