شناسهٔ خبر: 50342166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

بی تفاوتی یحیی نسبت به دفاع راست

صاحب‌خبر -

شفقنا – سرمربی پرسپولیس باوجود آنکه به خوبی از ضعف تیمش در سمت راست باخبر است اما عملا هیچ اقدامی در تابستان انجام نداد.

به گزارش شفقنا ورزشی، پرسپولیس از مدتها است که در سمت راست خود با مشکلات جدی مواجه است با این حال هیچ اقدامی برای جذب بازیکن جدید نشده است.

گل محمدی در سمت راست تنها مهدی شیری را در اختیار دارد که این بازیکن هم در کارهای دفاعی و هم در حمله کارایی لازم را ندارد و حداقل در حد و اندازه های پرسپولیس نیست.

سرمربی پرسپولیس گاهی اوقات در این پست از سیامک نعمتی استفاده می کند که این بازیکن در کارهای دفاعی اصلا خوب نیست و بیشتر میل به حمله دارد که این کاملا طبیعی است چرا که او یک هافبک هجومی است و در کارهای هجومی بهتر بازی می کند.

دیدار برابر الهلال به خوبی نشان داد که نعمتی اصلا مناسب سمت راست نیست و شیری هم از روزهای اوج خود فاصله گرفته است. حتی در دیدار برابر فولاد خوزستان هم بیشتر حملات حریف از سمت مهدی شیری بود.

به نظر می رسد که همه حریفان پرسپولیس به خوبی متوجه پاشنه آشیل تیم شده اند و قطعا سرخ پوشان در دیدار برابر تیم های بزرگ تر با مشکلات جدی تر مواجه خواهد شد مگر اینکه سرمربی تیم فکری به حال این قسمت از زمین کند.

منبع: شفقنا ورزشی

نظر شما