شناسهٔ خبر: 50342070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران

طلسم شکنی استقلال در نصف جهان؟ / تراکتور مقابل تیم منصوریان

در هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران روز دوشنبه 4 مسابقه برگزار می شود که در یکی از حساس ترین بازی ها استقلال میهمان ذوب آهن اصفهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین، در ادامه هفته دوم لیگ برتر فوتبال چهار مسابقه روز دوشنبه برگزار می شود.

نگاهی به این بازی ها می اندازیم:

هوادار - پیکان؛ دربی تهران در شهر کرج

مسابقه دو تیم تهرانی در شهر کرج برگزار می شود زیرا هوادار سه جلسه از میزبانی محروم است که دلیلش قطع برق ورزشگاه در روز آخر مسابقات لیگ یک بود. مسابقه ای که با تاخیر زیادی برگزار شد. تیم رضا عنایتی در هفته اول مقابل استقلال اگرچه بازنده شد اما فوتبال قابل قبولی را به نمایش گذاشت و حالا به دنبال اولین برد در لیگ برتر است. پیکان تهران هم هفته گذشته مقابل نفت مسجدسلیمان تن به تساوی داد و اکنون به دنبال جبران است.

تراکتور تبریز- نفت آبادان؛ جبران شکست ناغافل؟

تراکتور شکستی دور از انتظار را مقابل گل گهرسیرجان متحمل شد و قطعا فیروز کریمی برای جبران آن شکست برنامه دارد اما بازی مقابل تیم سختکوش نفت آبادان آسان نیست. نفتی که هفته گذشته در لحظات پایانی گل خورد و سه امتیاز خانگی را از دست داد. علیرضا منصوریان سرمربی نفت سابقه همکاری کوتاه مدت با تراکتور را در لیگ برتر گذشته داشته است اما نمی توان گفت او تیم تراکتور را خوب می شناسد.

منصوریان در هفته اول محروم بود و باید دید در این هفته بیماری کرونایش بهبود پیدا کرده و می تواند روی نیمکت تیمش حاضر شود یا نه. قرمزپوشان تبریزی قطعا برای به دست آوردن دل هوادارانشان با تمام توان بازی خواهند کرد و احتمالا یک فوتبال هجومی را در دستور کار خود قرار خواهند داد.

فجرشهید سپاسی- گل گهرسیرجان؛ شگفتی سازی جوانان شیرازی؟

فجری ها بعد از سال ها در حافظیه شیراز در لیگ برتر به میدان خواهند رفت. زردپوشان شیرازی هفته گذشته مقابل نساجی شکست خوردند هرچند معتقدند گل حریف در شرایط آفساید به ثمر رسید. حریف آنها یک تیم قدرتمند است که در هفته اول با برد 4 بر یک تراکتور در قواره یک مدعی در لیگ ظاهر شده است.

گل گهر اگرچه امیر قلعه نویی را روی نیمکت ندارد اما این تیم قطعا با دستورهای تاکتیکی وتمرینات او برای لیگ آماده شده است. در این بازی فجر سپاسی شانس زیادی برای برد روی کاغذ ندارد مگر اینکه جوانان شایسته فجر شگفتی خلق کنند.

ذوب آهن - استقلال؛ طلسم شکنی آبی پوشان در نصف جهان؟

ذوب آهن با مهدی تارتار فصل را رویایی شروع کرده و سه امتیاز خارج از خانه در نخستین دیدار برای تیمی که فصل گذشته تا هفته پنجم سه امتیاز گرفته بود نتیجه ای مطلوب محسوب می شود اما بازی با استقلال یک فینال زودرس برای سبزپوشان اصفهانی محسوب می شود. آنها باید تیم قدرتمند استقلال را شکست بدهند.

تیمی که در هفته اول مقابل هوادار پیروز شد اما فرهاد مجیدی از شیوه بازی تیمش بخصوص در نیمه اول انتقاد کرد. آبی پوشان اگر به شیوه نیمه دوم بازی با هوادار در اصفهان ظاهر شوند برد دور از دسترس شان نیست. این مسابقه یکی از جذاب ترین بازی های روز دوشنبه است. استقلال حدود 5 سال است که مقابل ذوب آهن برد نداشته و اگر فردا پیروز شود یک رکورد خوب برای تیم مجیدی خلق خواهد شد.

اسامی داوران هفته دوم لیگ برتر:

یکشنبه دوم آبان

نفت مسجد سلیمان – سپاهان اصفهان

کمیل غلامی – عسکر محمدی – عباس پور حیدری – حسین زیاری

ناظر: رضا سخندان

مس رفسنجان – پدیده مشهد

عبدالنبی پورخلف – نجف پناهی – رحیم حاجی پور – ایمان کهیش

ناظر: محمود رفیعی

دوشنبه سوم آبان

هوادار تهران – پیکان تهران

محمد رضا تارخ – حمید سبحانی – یوسف مغروری – فرزاد منصوری

ناظر: حسین خانبان

ذوب آهن اصفهان – استقلال تهران

حسن اکرمی – جلیل شعرانی – حسین مرادی – علی بای

ناظر: علیرضا کهوری

فجر سپاسی شیراز – گل گهر سیرجان

سید علی اصغر مومنی – دانیال باشنده – اسماعیل احمدی – احمد محمدی

ناظر: رحیم رحیمی مقدم

تراکتور تبریز – صنعت نفت آبادان

روح اله شریفی – محمد راهی – حمید رضا افشون – سعاد وفاپیشه

ناظر : ایرج نظری

چهارشنبه پنجم آبان

آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان

میثم حیدری – قهرمان نجفی – بهمن عبدالهی – وحید زمانی

ناظر: علی خسروی

پرسپولیس – نساجی مازندران

امیر عرب براقی – محمد جواد مداح – امیر محمد داود زاده – حسین زمانی

ناظر: هدایت ممبینی

منبع: فارس

نظر شما