شناسهٔ خبر: 50342017 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پیام تبریک معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص)

حمید سالاری معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت با صدور پیامی میلاد باسعادت پیامبر اکرم‌(ص) و ولادت امام جعفر صادق علیه السلام موسس مذهب جعفری را تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه ربیع ماه سرور و شادی مسلمانان و یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین مبین اسلام است.

بی‌شک پیامبر رحمت در سیره و سلوک، اخلاق و معنویت را در جامعه اسلامی اعتلا بخشیدند و وحدت و همدلی را بین مسلمین در پرتو چنگ زدن به حبل‌الله، چراغ راه هدایت قرار دادند.

اینجانب میلاد باسعادت  حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص)، پیامبر صلح و دوستی ، عدالت و مهربانی و ولادت امام جعفر صادق علیه السلام موسس مذهب جعفری را به همه مسلمین جهان خصوصا دانشجویان ، اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جیرفت تبریک و تهنیت عرض نموده و برای امت اسلام سربلندی مسئلت می‌نمایم. امیدوارم اتحاد و همدلی بین مسلمین سرلوحه فکر و عمل همه اندیشمندان، فرهیختگان و دانشگاهیان قرار گیرد.

                                                 

نظر شما