شناسهٔ خبر: 50341537 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ویژه برنامه‌های شبکه جهان بین در هفته وحدت

خبرگزاری صداوسیما

صدا و سیمای شبکه جهان بین با فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد پر برکت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع)، ویژه برنامه‌های متنوعی پخش می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری،سیمای جهان بین با پخش ویژه برنامه «پیامبر مهربانی» در روز یکشنبه هفدهم ربیع الاول به مدت ۹۰ دقیقه، لحظات شاد و مفرحی برای بینندگان به ارمغان می‌آورد. حضور خوانندگان استانی در برنامه، گزارش‌های شاد مردمی، گفت و گوی کارشناسی، مولودی خوانی و موسیقی تصاویر شاد از جمله بخش‌های این برنامه است که از ساعت ۱۰ به تهیه کنندگی و کارگردانی سیدامین رضوی، اجرای سیدجلیل رضوی و زهرا کریم زاده روی آنتن می‌رود.

برنامه «روز نو» در روز شنبه به تهیه کنندگی و کارگردانی بیژن علی بابایی به صورت ویژه تهیه و پخش می‌شود. گزارش مردمی، کارشناس مذهبی، آموزش آشپزی، حضور خواننده در برنامه، موسیقی و ترانه‌های شاد، معرفی کتاب، حضور میهمان در برنامه، استندآپ کمدی و پیامک از جمله بخش‌های مختلف این برنامه است که با اجرای عماد صدری نژاد و مینا حیدری از ساعت ۸ تا ۹ تقدیم بینندگان می‌شود.

برنامه «زیر یک سقف» هم در روز شنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ به تهیه کنندگی طیبه اسماعیلی، اجرای سوسن حبیبی و دنیا صفری، هفدهم ربیع الاول، میلاد با سعادت پیامبر نور و رحمت، حضرت محمد (ص) و امام جعفرصادق (ع) را به جشن و سرور می‌پردازد. مباحث کارشناسی و گفتگو در باره سیره نبی مکرم اسلام (ص) و فضائل اخلاقی مؤسس مذهب تشیع، آشپزی و پخت یک نوع شیرینی، بخش هنری، دعوت از خواننده استانی، موسیقی تصویر، میان برنامه‌های شاد و حدیث از بخش‌های متنوع این برنامه است.

بخش نمایشی طنز با بازی مهدی رزازی و سیدمهدی سلیمی در نقش‌های مش نوروز و آقای زعفرانی در کنار مجری برنامه، حضور خوانندگان، گروه تواشیح، دف نوازی، موسیقی تصاویر متنوع، مداحی و گزارش‌های مردمی از قسمت‌های مختلف و دیدنی برنامه «شب‌های بام ایران» است که به تهیه کنندگی و کارگردانی آرمان کریمی در شب میلاد بی مکرم اسلام (ص)، ساعت ۲۱ با اجرای ابوالفضل هادی پور تقدیم بینندگان شبکه جهان بین می‌شود.

رادیو استانی در روز میلاد نورانی خاتم انبیاء محمد مصطفی (ص) و امام جعفرصادق (ع)، ویژه برنامه «میلاد نور» را از ساعت ۹ تا ۱۱ تقدیم شنوندگان می‌کند. گزارش مردمی، مطالب کارشناسی، شعر شاعران آیینی استان، برش‌هایی از فیلم محمدرسول الله (ص)، مداحی و مولودی خوانی، ترانه و موسیقی، بسته‌های صوتی، آداب و رسوم مردم در این روزها، پیامک و تلفن از قسمت‌های شنیدنی و جذاب این ویژه برنامه است که به تهیه کنندگی کبری موسوی و اجرای شهرزاد شاهسمندی پخش می‌شود.

«پیام استان» هم به تهیه کنندگی سیده مریم رضوی و اجرای فرزین مظفری در ساعت ۱۶:۳۰ روز یکشنبه، شنوندگان رادیو جهان بین را از وضعیت راه‌های ارتباطی، هواشناسی و پیام‌های پلیس راه استان آگاه و مطلع می‌کند.

معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری هم با تولید و انتشار موشن گرافیک، پوستر وحدت، اینفوگرافیک، استوری موشن، بارگذاری محتوا‌های مجازی و اطلاع رسانی در صفحات مختلف، این هفته را گرامی می‌دارد.

نظر شما