شناسهٔ خبر: 50341391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سرمربی جودو ناشنوایان: با اعزام نشدن بانوان جودوکار به فرانسه، المپیک را نیز از دست خواهیم داد

ظریفه ملک‌پور

سرمربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا گفت: اعزام نشدن بانوان جودوکار به مسابقات جهانی فرانسه، سبب تضعیف روحیه آن‌ها شده است و شاید با این شرایط المپیک را نیز از دست بدهیم.

صاحب‌خبر -

نرگس موسوی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره علت اعزام نشدن دو بانوی جودوکار ناشنوا به مسابقات جهانی فرانسه، اظهار کرد: تا جایی که اطلاع دارم فدراسیون به ما گفت به دلیل نقص مدارک به این دو بانوی جودوکار از طرف سفارت فرانسه ویزا صادر نشده است، حال نمی‌دانم موضوع همین است یا خیر؟ به هر صورت این مساله روی روحیه دو بانوی جودوکار تاثیر بسیار بدی داشت و سبب دلسردی آن‌ها برای ادامه فعالیت در جودو خواهد شد.

او گفت: برای تشکیل تیم جودو بانوان ناشنوا و آماده‌سازی آن‌ها یک‌سال تلاش کردیم و روند کار راضی کننده بود، اما اعزام نشدن آن‌ها به فرانسه که اولین حضورشان در مسابقات بین‌المللی بود، از نظر روحی شرایط بدی را برای من و دو جودوکار اعزامی به دنبال داشت.

موسوی پیرامون این پرسش که با اعزام نشدن بانوان جودوکار به مسابقات جهانی فرانسه، شرایط آن‌ها برای المپیک چگونه خواهد بود؟ تصریح کرد: هنوز شرایط برای المپیک مشخص نیست، اما این احتمال وجود دارد که المپیک را نیز از دست بدهیم. مسابقات جهانی فرانسه فرصت خوبی برای بانوان جودوکار بود تا با ارزیابی و محک خود در این مسابقات، شرایط حضورشان را در المپیک فراهم کنند، اما با وضعیت پیش آمده دیگر نمی‌دانم امکان اعزام بانوان جودوکار به المپیک وجود دارد یا خیر؟

سرمربی تیم ملی جودو بانوان ناشنوا خاطرنشان کرد: فدراسیون در جهت جبران این مساله به من گفت قرار است پاداشی برای صغرا ربیعی فرد و فهمیه عبدی دو بانوی جودوکاری که قرار بود در مسابقات جهانی شرکت کنند، در نظر بگیرد در حالی که به اعتقاد من زحمات و تلاش این دو بانوی جودوکار را نمی‌توان با دادن پاداش جبران کرد.

موسوی در پایان افزود: اگر قرار است بانوان جودوکار به المپیک اعزام نشوند، فدراسیون از همین الان به ما اعلام کند تا آن‌ها را امیدوار نکنیم، در غیر این صورت باید زودتر اردوهای آماده‌سازی را شروع کنیم تا زمان را برای آماده سازی بانوان جودوکار از دست ندهیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما