شناسهٔ خبر: 50336140 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

راهنمای خرید باغ ویلا و بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید ب...

اقتصاد ایران: مطمئنا برای شما اتفاق افتاده است که از شلوغی تهران خسته شده باشید و بخواهید که در ایام تعطیل یه چند روز را با خانواده در یک جای دنج و ساکت تعطیلات خود را بگذرانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران،  کسانی که در تهران و حومه ان زندگی می کنند اولین گزینه برای سفر به شمال کشور هستند. اما می دانید که امروزه بسیاری از جاده ها شلوغ هستند و خستگی را بدن ما چند برابر می کند.
ما به شما پیشنهاد می کنیم که به جای ان که برای خرید ویلا به شمال کشور سفر کنید به خرید باغ ویلا در اطراف تهران اقدام کنید تا علاوه بر طی کردن مسافت کمتر، از آرامش، هوای پاک و محیط سرسبز لذت ببرید.
اما قبل از ان که برای خرید باغ ویلا شهریار و اطراف تهران اقدام کنید باید چند نکته مهم توجه کنید.

آنچه می‌خواهید را از قبل مشخص کنید

قبل از ان که برای خرید یک باغ ویلا اقدام کنید باید بدانید که به دنبال چه ملکی هستید و می خواهید امکانات رفاهی ان ملک چگونه باشد برای مثال ایا دوست دارید که ملک شما دارای اتاق خواب های بسیار باشد یا خیر؟ ایا دوست دارید که امکانات رفاهی ملک شما دارای میز بیلیارد و یا استخر باشد. پس قبل خرید همه این ها را مد نظر داشته باشید و سپس ان چیزی که در ذهن شما است، برای خرید باغ ویلا اقدام کنید.

منطقه را بررسی کنید

یکی از نکات مهم که باید به ان توجه کنید بررسی منطقه است. از افراد محلی درباره اب و هوا در پاییز و زمستان حتما سوال کنید. موارد دیگری که باید مورد بررسی قرار بگیرد، بحث ارتفاع لازم از سطح زمین به خاطر وجود مسائلی مثل خطر آب‌گرفتگی و سیلاب است.

بودجه خود را معین کنید

بعد از ان که تمام ویژگی های باغ ویلا مد نظر خود را مورد بررسی قرار دادید الان وقت ان است که بودجه ای را که برای خرید باغ ویلا اختصاص داده اید راتعیین کنید. فقط توجه داشته باشید که علاوه بر خرید باغ ویلا باید مبلغی را برای کارای اداری ثبت و سند کنار بگذارید. علاوه بر ان هزینه هایی هم شما برای بازسازی اشپزخانه و رنگ اتاق باید کنار گذاشته و برای ان برنامه ریزی کنید.

باغ ویلا بدون سند نخرید

امکان ندارد که شما در تلویزیون یا در روزنامه خبری از کلاه‌برداری‌های این چنین ندیده باشد. نداشتن سند یک باغ ویلا این را نشان می دهد که سازنده ان مبلغی را به دلیل تخلف به شهرداری نپرداخته است و نتوانسته است که ان را تسویه کند و تاییده پایان کار را بگیرد.  البته این اتفاق معمولا برای املاک نوساز رخ می‌دهد و اگر حداقل دو سال از ساخت ملک گذاشته باشد کمتر با چنین مشکلاتی رو به رو است.

بهترین مناطق اطراف تهران برای خرید باغ ویلا

از بهترین مناطق اطراف  تهران که می توانید برای خرید باغ ویلا به ان جا سر بزنید و اطلاعات کسب کنید می توان به شهریار، رودهن، بومهن، لواسان و ملارد اشاره کرد. این مناطق به علت داشتن ویلاهای لوکس و باغ ویلا زیبا و داشتن امکانات رفاهی افراد بسیاری را جذب خود کرده است. در این چنین مکان هایی شما می توانید جشن و عروسی خود را برگزار کنید. باغ ویلاهای لواسان و شهریار که در اطراف تهران هستند  دارای محوطه‌های سرسبز، درختان میوه پربار و پوشش‌های گیاهی زیبایی هستند. برخی از امکاناتی که باغ ویلاهای اطراف تهران دارا هستند شامل مواردی مانند. دوربین‌های مدار بسته، وجود نگهبان ۲۴ ساعته، سیستم سرمایش و گرمایش به روز، دزدگیر و سیستم‌های امنیتی، سونا و جکوزی، استخر، آلاچیق، سیستم صوتی پیشرفته، باربیکیو، طراحی زیبای دکوراسیون داخلی،

قیمت باغ ویلا در اطراف تهران

در تابستان تب خرید و فروش باغ ویلاهای اطراف تهران بسیار داغ است. همچنین با افزایش باغ و باغچه و ویلا در اطراف تهران مخصوصا شهرهای شمالی و مناطق خوش آب و هوا در فصل تابستان خرید و فروش بسیار زیاد است. در سال های گذشته بیشترین تقاضا کننده برای خرید باغ ویلا در اطراف تهران افراد ثروتمند بودند. اما امروزه به دلیل تنوع در ساخته باغ ویلاها امروزه افراد بسیار نیز می توانند برای خرید ان اقدام کنند. بیشترین خریداران این باغ ویلاها تهرانی هستند و برای خرید این باغ ویلاها به اطراف شهر تهران شامل شرق و شمال شرق مانند دماوند، رودهن، بومهن، آبسرد، لواسان و… و نیز غرب پایتخت مانند شهریار، ملارد، کرج و… مراجعه می کنند.

مطلع بودن از قیمت ویلاهای اطراف

اگر قصد خرید باغ ویلا ملارد یا شهریار را دانید و گزینه مناسب خود را پیدا کرده اید برای خرید باغ ویلا اصلا عجولانه تصمیم نگیرید. در ابتدا از قیمت اطراف ویلاها را پرس و جو کنید و مطمعا شوید که فروشنده قیمت را دارد به ارزش باغ ویلا به فروش می رساند. در این مورد به اطراف ویلاهای دیگر رفته کمی سوال کنید و پس از مطمعا شدن ارزش واقعی ملک باغ ویلا را خریداری کنید. در ضمن، حتما با فروشنده در مورد اینکه چه عواملی بر روی قیمت نهایی باغ ویلا تاثیر گذاشته است صحبت کنید.

نظر شما