شناسهٔ خبر: 50334778 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایستنا | لینک خبر

عیسی زارع‌پور عضو هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی شد

صاحب‌خبر -

ICTna.ir – عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حکم رئیس جمهور به عضویت هیات امنای صندوق نوآوری و شکوفایی منصوب شد.

zarepour6.jpg

به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، او به عنوان وزیر فعلی ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکترای خود را در رشته مهندسی کامپیوتر – گرایش شبکه‌های رایانه‌ای از دانشگاه نیو ساوت ولز استرالیا دریافت کرده است و ریاست مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، ریاست مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ازجمله سوابق وی به شمار می‌رود.

در متن حکم آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر عیسی زارع پور

در اجرای بند (۱۰) ماده (۸) اصلاحی اساسنامه صندوق نوآوری و شکوفایی مصوب ۱۳۹۳/۰۶/۰۲ هیئت‌وزیران، با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به‌موجب این حکم به‌عنوان «عضو هیئت‌امنای صندوق نوآوری و شکوفایی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد با اتخاذ سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی و با تشریک‌مساعی سایر اعضای محترم در راستای دستیابی به رشد و تعالی کشور در اقتصاد دانش‌بنیان، تدوین برنامه‌های ویژه حمایتی برای حوزه‌های نوآوری و فناوری، بومی‌سازی و تجاری‌سازی دانش با حمایت و پشتیبانی از شرکت‌ها و مؤسسات دانش‌بنیان مجدانه بکوشید.

توفیقات آن جناب را در انجام شایسته وظایف محوله، خدمت‌رسانی به مردم، تحقق آرمان‌های نظام اسلامی و به‌ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس‌جمهوری اسلامی ایران

نظر شما