شناسهٔ خبر: 50333439 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن بعد از ۵ سال جدا شد/ مقصد بعدی او تایلند یا عراق؟

برونو گارسیا، سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن بعد از ۵ سال حضور در این کشور امروز توسط فدراسیون فوتبال ژاپن از تیم ملی کنار گذاشته شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برونو گارسیا، سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن بعد از ۵ سال حضور در تیم ملی این کشور امروز به صورت رسمی از این تیم کنار رفت. گارسیا بعد از این که نتوانست با تیم ملی فوتسال ژاپن در مسابقات جام جهانی لیتوانی عملکرد موفقی داشته باشد، توسط مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور کنار گذاشته شد. حال قرار است سرمربی جدیدی هدایت سامورایی‌ها را بر عهده بگیرد.

این در حالی است که مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۵ ماه دیگر در کویت شروع می‌شوند و باید دید مسئولان فدراسیون فوتبال ژاپن چه کسی را به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب می‌کنند.

برونو گارسیا بعد از این که از تیم ملی فوتسال ژاپن کناره گیری کرده، مورد توجه چند کشور اروپایی و آسیایی قرار گرفته است. از کشور‌های تایلند و عراق به عنوان تیم‌هایی یاد می‌شوند که ممکن است گارسیا هدایت یکی از آن‌ها را در مسابقات جام ملت‌های آسیا بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید

مسابقات جام ملت‌های فوتسال آسیا در سال ۲۰۲۱ فروردین ماه سال آینده در کویت برگزار خواهند شد. این رقابت‌ها قرار بود سال گذشته در ترکمنستان برگزار شوند، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا ترکمنستانی‌ها از میزبانی این رقابت‌ها انصراف داده و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم کشور کویت را به عنوان میزبان رقابت‌های جام ملت‌ها انتخاب کرد.

انتهای پیام/

نظر شما