شناسهٔ خبر: 50330680 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

اجرای طرح سالم سازی فضای مجازی در تاکستان3167253

اقتصاد ایران: قزوین – دادستان تاکستان از اجرای طرح سالم سازی فضای مجازی در تاکستان و تشکیل ۴۸۶ فقره پرونده در این رابطه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی با بیات اینکه طرح سالم سازی فضای مجازی در تاکستان اجرایی می‌شود، اظهار کرد: یکی از اقدامات این دادسرا از باب صیانت از حقوق عامه، تدوین و اجرای طرح سالم سازی و پالایش فضای مجازی شهرستان تاکستان است.

وی افزود: این طرح با هدف شناسایی مدیران کانال‌های تلگرام، صفحات اینستاگرام و گروههای فعال مجازی شهرستان از اواسط سال گذشته اجرا شد.

دادستان تاکستان بیان کرد: در این راستا به مدیران صفحات مجازی که اقدام به نشر مطالب خلاف قوانین و شئون اسلامی می‌نمودند تذکر لازم داده شد که متأسفانه برخی از مدیران ضمن بی توجهی به تذکرات اقدام به تکرار انتشار مطالب غیر قانونی و غیراخلاقی نموده بودند که پرونده قضائی تشکیل و در دست رسیدگی می‌باشد.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به اجرای این طرح مدیران ۳۷ رسانه فضای مجازی شناسایی شده است، همچنین ۴۸۶ فقره پرونده مرتبط، در طول مدت یکسال ونیم اخیر، تشکیل گردیده و در حال رسیدگی قضائی می‌باشند.

برچسب‌ها:

نظر شما