شناسهٔ خبر: 50329105 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعداد‌های درخشان دانشگاه تهران

معاونت آموزشی دانشگاه تهران در اطلاعیه‌ای شرایط ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعداد‌های درخشان دوره کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان-دانشگاه تهران در این اطلاعیه ضمن تبریک و خیر مقدم به پذیرفته‌شدگان بدون آزمون استعداد‌های درخشان در مقطع کارشناسی‌ارشد سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ تاکید کرد: بازه زمانی ثبت‌نام غیرحضوری از روز دوشنبه سوم آبان لغایت چهارشنبه پنجم آبان به‌صورت همزمان با پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری خواهد بود.

در این اطلاعیه تصریح شده اسـت: لازم است پذیرفته‌شدگان محترم ضمن مراجعه به سامانه دانشگاه تهران نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند و زمان ثبت‌نام حضوری توسط پردیس/دانشکدگان/ دانشکده محل قبولی متعاقباً اعلام می‌شود.

دانشگاه تهران در این اطلاعیه یادآور شد: دانشجویان برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت معاونت آموزشی دانشگاه به آدرس academics.ut.ac.ir مراجعه و یا در صورت بروز هرگونه مشکل سیستمی و همچنین برای پاسخگویی به سوالات احتمالی از طریق ایمیل سامانه پشتیبانی مرکز انفورماتیک به آدرس its ۳@ut.ac.ir مکاتبه و اقدام کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: حساب کاربری رسمی دانشگاه تهران در شبکه‌های اجتماعی (ut_newsline) است و دانشگاه تهران هیچ مسوولیتی در قبال محتوای دیگر شبکه‌های اجتماعی که با استفاده از نام و نشان دانشگاه و با نام‌های مختلفی فعالیت می‌کنند، ندارد.

دانشگاه تهران تاکید کرد: این شبکه‌ها غیرقانونی هستند و مورد تأیید دانشگاه تهران نیستند. لطفاً از پیوستن به آن‌ها جدا خودداری کنید. اطلاعات و اخبار آن‌ها ممکن است، نادرست باشد.

نظر شما