شناسهٔ خبر: 50328791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اعلام کرد

شناسایی بیش از 3 هزار مبتلا به کرونا و 41 فوتی در مهرماه

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: ماه مهر در حالی در استان سیستان و بلوچستان به پایان رسید که 3986 بیمار مبتلا به کرونا در این ماه در سطح استان شناسایی و متاسفانه 41 نفر از هم استانی های عزیزمان را به علت ابتلا به کرونا از دست دادیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا- دکتر سید محمد هاشمی شهری ادامه داد: تعداد کل بیماران مبتلا به کرونا در سطح استان سیستان و بلوچستان از ابتدای اپیدمی تاکنون به 127 هزار و 131 مورد رسیده است و تعداد کل موارد مثبت فوت شده در سطح استان از ابتدای اپیدمی تا پایان مهرماه نیز به 2569 نفر رسید.

وی با بیان اینکه وضعیت فعلی کرونا در سیستان و بلوچستان بسیار شکننده است گفت: در صورت عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی و عدم مشارکت در واکسیناسیون، کرونا از شرایط شکننده بهره خواهد برد و موج بعدی کرونا در استان آغاز خواهد شد.

وی بر تشدید رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی مرم تاکید کرد و افزود: کرونا در پاییز و زمستان خطرناک تر است از مردم عاجزانه تقاضا می شود دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند و تاحد ممکن در منزل بمانند و در تجمعات و مراسمات شرکت نکنند و در صورت شرکت در این مراسمات فاصله اجتماعی بیش از یک و نیم متر را رعایت کنند و با باز نمودن پنجره ها و درب اتاق ها به تهویه هوای داخل اتاق ها و اماکن عمومی به طور ویژه توجه داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما