شناسهٔ خبر: 50328709 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امید‌های فوتسال ایران راهی ایتالیا می‌شوند

گفته می‌شود تیم ملی فوتسال امید قرار است به جای بزرگسالان به ایتالیا رفته و ۲ دیدار دوستانه با این کشور برگزار کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان برای برگزاری ۲ بازی دوستانه با ایتالیا در حالی از روز جمعه شروع می‌شود که هنوز فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته فوتسال را مشخص نکرده است و مشخص نیست هماهنگی این بازی با چه فردی صورت گرفته شده است. گویا مسئولان فدراسیون فوتبال ایتالیا طی نامه‌ای که به حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده اند خواستار ۲ دیدار دوستانه با ایران شده اند.

از همین رو شنیده می‌شود هنرپیشه هفته گذشته جلسه‌ای با ناظم الشریعه برگزار کرد و از او خواست که به جای تیم ملی بزرگسالان از تیم ملی امید در بازی با ایتالیا استفاده کند. به همین خاطر سرمربی تیم ملی فوتسال هم نام ۲۰ بازیکن را برای شرکت در اردوی تیم ملی اعلام کرد که از بین این نفرات فقط ۶ بازیکن در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی حضور داشتند و بقیه جزو کسانی هستند که بار‌ها به تیم ملی دعوت شده اند، اما به مسابقات جام جهانی اعزام نشدند.

حال با پیگیری‌هایی که خبرنگار ما انجام داده است گویا عباس هنرپیشه از سرمربی تیم ملی خواستار آن شده است تا تیم ملی برای بازی دوستانه با ایتالیا با تیم جوان و در قالب تیم ملی امید به این تورنمنت اعزام شود. هنوز زمان دقیق بازی دوستانه تیم ملی فوتسال کشورمان با ایتالیا مشخص نیست، اما به احتمال بسیار زیاد ۲۳ آبان ماه همزمان با ایام فیفادی در یکی از شهر‌های رم یا لاتزیو برگزار خواهد شد. 

بیشتر بخوانید

تیم‌های ملی فوتسال ایران و ایتالیا آخرین آخرین بار در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام جهانی ۲۰۰۸ به مصاف هم رفتند که در آن بازی ملی پوشان کشورمان در ثانیه‌های پایانی مغلوب حریف اروپایی خود شدند و از رسیدن به جمع ۴ تیم نهایی رقابت‌های جام جهانی باز ماند.

انتهای پیام/

نظر شما