شناسهٔ خبر: 50328443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مربی دوومیدانی زنان

دختران دوومیدانی را رها نکنید/ مسابقات مهمی داریم باید با برنامه پیش برویم

معصومه مومی‌وند

زهرا نبی‌زاده می‌گوید دختران با استعدادی در دوومیدانی زنان حضور دارند که در صورت حمایت، می‌توانند ایران را صاحب مدال آسیایی کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دومین دوره مسابقات دوومیدانی قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان و جوانان دختر طی روزهای ۲۹ و ۳۰ مهر به میزبانی خرم‌آباد برگزار شد و با قهرمانی تیم پلیمرخلیج فارس خرم‌آباد به پایان رسید.

زهرا نبی‌زاده، ‌ مربی دوومیدانی و عضو کمیته تخصصی زنان فدراسیون در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این مسابقات گفت: باید از فدراسیون تشکر کرد که این مسابقات را با وجود شیوع کرونا به خوبی برگزار کرد. رقابت‌ها سطح خوبی داشت و میزبانی خرم‌آباد عالی بود. سطح رکوردهای دختران هم عالی بود و اصلا فکر نمی‌کردیم در این فصل که زمان مسابقه نیست، چنین رکوردهایی را ثبت کنند.

او در این مورد افزود: سارینا ساعدی که ورزشکار من است، رکورد شخصی خود را در پرش سه گام جابه‌جا کرد و در پرش طول رکورد باشگاهی را شکست. فاطمه محیطی زاده در هفتگانه رکورد ملی جوانان را ارتقا داد و حدیثه رئوف در ۳۰۰۰ متر بامانع رکورد ایران را جابه‌جا کرد. در کل رکوردشکنی‌های خوبی داشتیم و مسابقات در سطح خوبی برگزار شد. از طرفی این رقابت‌ها حکم انتخابی تیم ملی هم بود و تعدادی از این ورزشکاران به اردوی ملی وارد می‌شوند.

عضو کمیته تخصصی زنان فدراسیون در مورد وضعیت رده‌های پایه در بخش زنان گفت: ورزشکاران رکوردهای خوبی را جابه جا کرده‌اند که با این رکوردهای ثبت شده در مسابقات آسیایی جوانان به مدال می‌رسیم. آینده دار هستند و پشتوانه خوبی برای تیم ملی بزرگسالان خواهند بود. این دختران باید امکانات و اردوهای منسجمی داشته باشند و به حال خود رها نشوند چون استعدادهایی هستند که در صورت سرمایه‌گذاری، در آینده نتیجه می‌گیرند.

نبی‌زاده در ادامه بیان کرد: مسابقات مهمی چون قهرمانی داخل سالن آسیا و جهان و مسابقات آسیایی و جهانی جوانان را پیش رو داریم. اگر تیم فعلی نوجوانان وجوانان حمایت شوند، نتایج خوبی در آسیا می‌گیرند. فدراسیون باید حمایت کند و با برنامه جلو برود. قرار است تمرینات منسجم و اردوهای برون مرزی داشته باشیم که اگر این عملی شود به نتایج خوبی می‌رسیم.

انتهای پیام

نظر شما