شناسهٔ خبر: 50328167 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

ارتش در حوزه قرآن جزو پیشتازترین ارگان‌ها بعد از پیروزی انقلاب است

تهران - ایرنا - رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، این نیرو را جزو پیشتازترین ارگان‌ها در حوزه قرآن پس از انقلاب دانست و گفت: هم اکنون نزدیک به ۲۰ هزار حافظ قرآن در سطح نیروهای چهارگانه ارتش داریم و امیدواریم که این رقم به ۶۳ هزار حافظ قرآنی که مطالبه رهبری معظم انقلاب اسلامی است، برسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی روز شنبه در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده ها و خواهران شاغل آجا که به میزبانی نیروی زمینی در سالن مطهری این نیرو برگزار شد، گفت: خدا را شاکریم که امروز در میان عزیزان محشور با قرآن هستیم؛ خانواده‌های عزیز قرآنی که پروردگار به واسطه قرآن بر نورانیت این عزیزان می افزاید.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش افزود: سازمان عقیدتی سیاسی در سال گذشته اداره عترت، قران و نماز را مستقل کرد و بدین ترتیب یک نهضت فراگیر قرآنی را در ارتش جمهوری اسلامی ایجاد کرد.

وی تصریح کرد: الحمدلله در حوزه قرآنی گام‌های مناسبی در ارتش برداشته شده است و هم اکنون نزدیک به ۲۰ هزار حافظ قرآن در سطح نیروهای چهارگانه ارتش داریم و امیدواریم که با تلاش های مستمر این رقم به ۶۳ هزار حافظ قرآنی که مطالبه رهبری معظم انقلاب اسلامی است، برسد.

حسنی با بیان اینکه ارتش جزو پیشتازترین ارگان‌ها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه قرآن است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی همزمان با انقلاب اسلامی قرآنی بودن خود را آغاز کرده است.

وی افزود ما در رشته‌های مختلف قرآن‌کریم فعالیت می‌کنیم، که حفظ، قرائت، مقاله نویسی شعر سرایی و دیگر امور فرهنگی از جمله فعالیت‌های قرآنی ما در ارتش محسوب می‌شود.

 رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: خیر و برکت قرآن در عرصه های مختلف بویژه در عرصه رزم و استحکام  اراده های مؤمنین قابل مشاهده است.

نظر شما