شناسهٔ خبر: 50327847 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افشاگری ستاره سابق منچستریونایتد از فاجعه اخلاقی در اروپا

ستاره سابق منچستریونایتد از یک فاجعه اخلاقی در اروپا پرده برداشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، پاتریس اورا در حال حاضر به یکی از جالب‌ترین و خنده‌دارترین بازیکنان در فضای مجازی بدل شده است. او با به راه انداختن هشتگ I love this game بسیاری از مردم را در فضای مجازی سرگرم کرد و با حرکات، صحبت‌ها و چالش‌های خنده‌دار خود به یکی از محبوب‌ترین بازیکنان اسبق فوتبال لقب گرفت.

اورا که در موناکو به ستاره‌ای در فوتبال اروپا شناخته شد و سال‌هایی درخشان در منچستریونایتد سپری کرد، در مصاحبه روز گذشته با روزنامه تایمز انگلیس پرده از یک فاجعه اخلاقی در دوران کودکی خود برداشت.

ستاره فرانسوی به تایمز گفت که در سن 13 سالگی توسط معلم خود با  «سوءاستفاده و آزار جنسی» مواجه شده است. این صحبت او مثل یک بمب خبری در رسانه‌های اروپایی ترکید و همه در خصوص این فاجعه اخلاقی صحبت کردند.

اورا متولد شهر داکار، پایتخت سنگال است ولی وقتی تنها یک سال داشته به بروکسل بلژیک مهاجرت می‌کند. ستاره سابق منچستریونایتد 2 سال در بلژیک زندگی می‌کند و در سن 3 سالگی راهی فرانسه و شهر لزولی در ناحیه ایل دو فرانس، شمال فرانسه مهاجرت می‌کند و دیگر در آنجا می‌ماند.

اورا در مصاحبه با تایمز مدعی شد که 2 هفته پیش و قبل از انتشار مستند زندگی‌نامه خود به نام «من عاشق این بازی هستم» به مادرش گفته و اظهار داشته که او از لحاظ روانی ویران و نابود گشته است.

ستاره سابق یوونتوس و تیم ملی فرانسه اظهار داشت: مادرش گفت این موضوع خصوصی را در مستند و کتاب زندگی‌نامه‌ات افشا نکن ولی من به او گفتم که برای بچه‌های جوان باید چنین کاری انجام دهم تا همه متوجه چنین اتفاقی شوند.

اورا گفت: خیلی لحظات سختی برای من بود. به هیچ کس نمی‌توانستم بگویم زیرا نمی‌خواستم کسی برایم دل بسوزاند. می‌دانستم مادرم اصلا انتظار ندارد که چنین چیزی را از پسرش بشنود.

وی ادامه داد: من می‌دانم با گفتن چنین چیزی، وجهه‌ام تغییر خواهد کرد ولی خوشحالم که مردم چنین چیزی را متوجه خواهند شد. دوستانم متذکر شدند که این موضوع را نگو، دنیا به تو واکنش نشان می‌دهد و تحت فشار قرار خواهی گرفت ولی گفتم فشار من زمانی است که به مادرم بگویم.

اورا در سال 2000 زمانی که 19 ساله بود راهی نیس فرانسه شد و پس از 2 سال بازی به موناکو رسید. در موناکو او 4 سال عالی را سپری کرد و حتی به فینال لیگ قهرمانان اروپا نیز رسید. در سال 2006 توسط سرالکس فرگوسن به منچستریونایتد آمد و توانست درخشان ترین لحظات خود را در تئاتر رویاها سپری کند. او در این سال‌ها، 5 بار قهرمان لیگ برتر انگلیس، 3 بار قهرمان اتحادیه انگلیس و یک بار نیز در سال 2008 قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

ستاره فرانسه در سال‌های پایانی خود به یوونتوس و مارسی فرانسه رفت و در سال 2018 و زمانی که 37 سال سن داشت از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. او در این سال‌ها در اسکای اسپورت به کارشناس فوتبال نیز بدل گردید و توانست به یکی از چهره‌های کارشناس فوتبال در جزیره بدل شود.

انتهای پیام/

نظر شما