شناسهٔ خبر: 50326687 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عطاری‌های کرمانشاه زیر ذره‌بین نظارت/ عرضه داروهای چاقی و لاغری ممنوع

فاطمه کمانی

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت بر واحدهای عطاری خبر داد و گفت: عرضه هرگونه دارو و قرص غیرمجاز در عطاری‌ها تخلف است و با واحدهای متخلف برخورد جدی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

رضا سلیم ساسانی در گفت و گو با ایسنا، از گشت مشترک اتاق اصناف کرمانشاه با همراهی نیروی انتظامی و پلیس اماکن برای نظارت بر واحدهای عطاری یاد کرد و ادامه داد: در قالب این طرح واحدهای عطاری شهرک کرناچی مورد بازرسی و نظارت قرار گرفت.

وی با اشاره به کشف مقداری متادون و قرص‌های غیرمجاز چاقی و لاغری در این واحدهای عطاری، اظهار کرد: سه پرونده تخلف نیز برای این واحدها به دلیل تقلب و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با بیان اینکه نظارت بر واحدهای عطاری ادامه‌دار خواهد بود، عنوان کرد: این نظارت‌ها فقط به عطاری‌های کرناچی محدود نمی‌شود و عطاری‌های سایر نقاط شهر نیز زیر ذره‌بین معاونت غذا  و دارو، اداره اماکن و بازرسی اصناف خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: این واحدها به هیچ عنوان اجازه عرضه هیچگونه دارویی تحت عنوان کاهش و افزایش وزن، ترک مواد مخدر، داروی متادون و... را ندارند.

سلیم ساسانی از مردم هم خواست به هیچ عنوان برای دریافت دارو به عطاری‌ها مراجعه نکنند و فریب بعضی از تبلیغات این واحدها را که ممکن است سلامت شهروندان را به خطر بیندازد، نخورند.

انتهای پیام

نظر شما