شناسهٔ خبر: 50324779 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری | لینک خبر

برای اولین بار در استان سمنان؛

(استان آپ) با مشارکت پارک علم و فناوری سمنان و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود

(استان آپ) برای اولین بار در استان سمنان با مشارکت پارک علم و فناوری استان سمنان و صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار می‌شود و هدف آن شناسایی طرح‌های سرمایه‌پذیر استانی و تسهیل روند جذب سرمایه و ارتباط ایده پردازان و شتاب‌دهنده‌ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم به نقل از پارک علم و فناوری استان سمنان، حمایت از شرکت‌های استارت‌آپی، کسب و کارهای نوپا و شرکت‌های فناور از جمله برنامه‌های اصلی در (استان آپ) سمنان است.

شناسایی نیازهای فناورانه استان سمنان با کمک صنایع و شناسایی استارت‌آپ‌های سرمایه پذیر در سطح استان سمنان از جمله اهداف این رویداد بزرگ است.

اهداف رویداد استان آپ سمنان عبارتند از شناسایی استارت‌آپ‌ها و طرح‌های سرمایه‌پذیر استان؛ ارتباط بهتر و موثرتر با بازیگران و فعالان زیست‌بوم استارتاپی؛ معرفی و بومی‌سازی پیشرفت‌ها و دستاوردهای حوزه نوآوری در سطح استان؛ تسهیل روند جذب سرمایه و به‌هم‌رسانی صاحبان کسب‌وکارهای نوپای استان و سرمایه‌گذاران خطرپذیر کشوری؛ معرفی طرح‌های بومی دارای پتانسیل به سرمایه‌گذاران فعال در سطح کشور؛ برگزاری دوره‌های آموزشی و توانمندسازی برای تیم‌ها و استارتاپ‌های استان؛ معرفی طرح‌ها و استارتاپ‌های نوآورانه منطقه به سرمایه‌گذاران فعال در سراسر کشور؛ به‌هم‌رسانی تیم‌ها و استارتاپ‌های استان به شتابدهنده‌ها و سرمایه‌گذاران.

همچنین شرکت‌کنندگان در رویداد استان‌آپ سمنان شامل سرمایه‌پذیران؛ استارت‌آپ‌ها و دارندگان طرح‌های سرمایه‌پذیر و ایده‌های فناورانه؛ سرمایه‌گذاران؛ سرمایه‌گذاران خطرپذیر، صندوق‌های پژوهش و فناوری، صندوق‌های جسورانه بورسی، سرمایه‌گذاران شرکتی، سایر صندوق‌ها و سرمایه‌گذاران علاقمند به سرمایه‌گذاری جسورانه، نمایندگان صندوق نوآوری و شکوفایی، شتابدهنده‌های دانش‌بنیان و غیردانش‌بنیان، مراکز رشد، پارک‌های علم و فناوری؛ سایر علاقمندان نیز شامل خریداران و مشتریان بالقوه محصولات و خدمات استارتاپی، سازمان‌ها و نهادهای حامی و سیاستگذار، سایر افراد و یا استارت‌آپ‌های علاقمند هستند که با هدف یادگیری در این رویداد شرکت می‌کنند.

گفتنی است در این رویداد بزرگ تمام دانشگاه‌های استان سمنان، صندوق پژوهش و فناوری استان، شرکت شهرک‌های صنعتی در استان، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، جهاد کشاورزی استان، اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان و استانداری سمنان با محوریت پارک علم و فناوری استان سمنان و صندوق نوآوری و شکوفایی حضوری جدی دارند.

علاقمندان جهت حضور در استان‌آپ سمنان می‌توانند تا تاریخ ۱۹ آبان برای آشنایی با رویداد و ثبت‌نام در آن به لینک https://www.inif.ir/web/startup-market مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۸۶۰۸۸۶۰۹-۰۲۱ تماس بگیرند.

ل.س ۴۲/ س.ر ۶۲

نظر شما