شناسهٔ خبر: 50324277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

قلع وقمع ۴۵۰ ساخت و ساز غیرمجاز در آذربایجان شرقی

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت:۴۵۰ ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی آذربایجان شرقی قلع و قمع شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ کاظم پور فرمانده یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی در مراغه گفت: قلع و قمع و تغییر کاربری‌های غیر مجاز از ابتدای سال و در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی انجام شده است.

سرهنگ کاظم پور افزود: در قالب گشت‌های حفاظت از اراضی کشاورزی برای ۴ هزار ساخت و ساز غیر مجاز تشکیل پرونده شده است.

او اضافه کرد: قطعه بندی، دیوار کشی و ویلاسازی بیشترین تخلفات ثبت شده در خصوص تغییر کاربری غیر مجاز اراضی زراعی و باغ‌ها است.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی جهاد کشاورزی گفت: با هدف تامین امنیت غذایی مردم این یگان به شدت با ساخت و ساز‌های غیر مجاز مقابله می‌کند.

وی افزود: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز آن را با شماره تلفن ۱۳۱ به یگان حفاظت جهاد کشاورزی اطلاع دهند.

سرهنگ کاظم پور گفت: شهروندان همچنین می‌توانند تخلفات مربوط به ساخت و ساز را از طریق سایت اینترنتی در سامانه امور اراضی ثبت نمایند.

وی افزود: مقابله با تخریب زمین‌های زراعی و باغ‌ها بی وقفه ادامه دارد و متخلفین بدون اغماض طبق ضوابط وقوانین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/ک

نظر شما