شناسهٔ خبر: 50321154 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

شروع آموزش حضوری تا پایان آذر امکان پذیر خواهد شد

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت‌: با توجه به اوضاع موجود کشور و با توجه به تسریع روند واکسیناسیون تا پایان آذر ماه آموزش حضوری در دانشگاه‌ آزاد امکان پذیر خواهد شد.

صاحب‌خبر -
احمد حیدری سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با میزان در مورد آغاز آموزش حضوری در این دانشگاه گفت: همه‌ی شرایط ویژه آموزش حضوری چه فیزیکی و چه نیروی انسانی فراهم است .
 
وی ادامه داد: با توجه به اوضاع موجود کشور و با توجه به تسریع روند واکسیناسیون تا پایان آذر ماه آموزش حضوری در دانشگاه‌ آزاد امکان پذیر خواهد شد .
 
وی در پاسخ به این سوال که تا به حال چه تعداد از دانشجویان این دانشگاه واکسینه شده اند، گفت: با توجه به این نکته که دانشجویان ما تنها در مراکز ما واکسینه نشده اند، آمار دقیقی وجود ندارد، اما اکثریت دانشجویان ما واکسیناسیون خود را انجام داده اند.

سخنگوی دانشگاه آزاد در پاسخ به این سوال که دانشجویان واکسینه نشده آیا می‌توانند در صورت حضوری شدن آموزش دانشگاه حضور پیدا کنند یا خیر، گفت:با اعلام ستاد ملی کرونا به آموزش حضوری و الزام به واکسیناسیون دانشجویان ما نیز این موضوع را لازم و ضروری می‌دانیم.

حیدری گفت:توصیه ما به دانشجویان دیگر نیز این است با توجه به ظرفیتی که در کشور ایجاد شده است و وفور واکسن ها، واکسیناسیون را به تاخیر نیندازند و یا آن را منوط به تزریق نوع خاصی از واکسن نکنند اگرچه که درسبد واکسیناسیون کشور انواعی از واکسن‌ها برای همه عزیزان موجود است.

حیدری در پایان در پاسخ به این سوال که با حضوری شدن آموزش دانشجویان باید در شرایطی که آموزش مجازی داشتنه اند، امتحانات حضوری بدهند، گفت:قسمتی از آموزش در نیمسال تحصیلی اول به شکلی مجازی ارائه می‌شود و با بهبود اوضاع بخش دیگر آموزش به شکل حضوری خواهد بود ضمن اینکه دانشجویان ما توانمند و مشتاق به یادگیری هستند مشکلی در این خصوص ایجاد نخواهد شد.
 
انتهای پیام/

نظر شما