شناسهٔ خبر: 50316055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مهدوی: اسکوچیچ و طارمی غیر حرفه‌ای عمل کردند

پیشکسوت تیم ملی فوتبال گفت: انتقادات اخیر از دراگان اسکوچیچ بی انصافی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد رضا مهدوی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در خصوص مراسم گرامی داشت شهدای زمین فوتبال چوار اظهار کرد: سیزده سال است که در تیم فوتبال شهدای چوار ۶۵ هستم و فکر می‌کنم هرچه بازی در خصوص گرامی داشت یاد شهدا برگزار کنیم باز هم کم است.

او درباره اختلافات سرمربی تیم ملی فوتبال و مهدی طارمی گفت: دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال در بازی‌های اخیر تیم ملی نشان داد که مربی بزرگی است. احترام‌ها باید در تیم ملی حفظ شود و این اختلافات باید در خود تیم حل می‌شد. به نظرم هر ۲ نفر در خصوص این حاشیه ها غیر حرفه ای عمل کردند.

او درباره نقش اسکوچیچ در برد‌های تیم ملی بیان کرد: بازیکنان تیم ملی در زمین زحمت می‌کشند. علاوه بر تمام کادر فنی تیم فدراسیون هم در حال تلاش کردن است.  عیب ما این است که فقط یک نفر را می‌خواهیم در موفقیت‌های تیم ملی ببینیم.

او افزود: تیم ملی نتوانسته است بازی تدارکاتی برگزاری کند تا نقاط ضعف خود را به خوبی پیدا کند و همگان این موضوع را می‌دانند و اینکه برخی نظرات غیر کارشناسی می‌دهند خیلی بی انصافی است. اسکوچیچ در دوران حضورش در تیم ملی توانسته است ۱۰ برد و یک مساوی کسب کند و فکر نمی‌کنم کسی چنین رکوردی را ایجاد کرده باشد و باید متوجه باشیم که او در چه دورانی سکان هدایت تیم ملی را برعهده گرفته است.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما