شناسهٔ خبر: 50313103 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اجرای فلش ماب در فضای باز توسط ارکستر مجلسی لرستان

نخستین فلش ماب فضای باز در ایران توسط ارکستر مجلسی لرستان به رهبری ایمان سلیمی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، نخستین فلش ماب در ایران به همت انجمن موسیقی لرستان توسط ارکستر مجلسی لرستان در اسکله دریاچه کیو خرم‌آباد برگزار شد.

رییس انجمن موسیقی لرستان در این خصوص گفت: مفتخریم که هنرمندان جوان استان، نخستین فلش ماب در کشور را به رهبری ایمان سلیمی اجرا کردند.

محمد میرزاوندی اظهار داشت: این اجرا با مجوز رسمی از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و پیگیری معاونت امور هنری و سینماییاین اداره کل برگزار شد.

رهبر ارکستر مجلسی لرستان گفت: در این اجرا ترانه محبوب و خاطره انگیز "دایه دایه وقت جنگه" که سالیان پیش با صدای اهورایی استاد محمد میرزاوندی بازتاب جهانی داشت را امروز با توجه به شرایط دشوار مبارزه با ویروس منحوس کرونا و با هدف ترویج فضای شادی و نشاط در جامعه را به خواننده بی‌بدیل لرستانی استاد محمد میرزاوندی تقدیم کردیم.

سلیمی افزود: به دلیل محدودیت‌های مکانی و نحوه اجرای فلش ماب، در این اجرا از حضور همه اعضای ارکستر بهره‌جو نبودیم.

هیئت امنای انجمن موسیقی لرستان اعلام کرد: خوشبختانه استقبال مردم بسیار خوب بود و برای هنرمندان جوان عضو ارکستر مجلسی لرستان آرزوی به روزی و موفقیت داریم.

ارکستر مجلسی لرستان فعالیت جدی خود را زمستان ۱۳۹۹ زیر نظر انجمن موسیقی لرستان با رهبری ایمان سلیمی آغاز نمود و نخستین اثر بی‌کلام خود را به مناسبت درگذشت استاد بزرگ آواز ایران زنده یاد محمدرضا شجریان منتشر نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما