شناسهٔ خبر: 50310286 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

آیت‌الله صافی‌گلپایگانی: گرانی برای مردم طاقت‌فرسا شده / قهر با بسیاری از کشور‌های دنیا صحیح نیست؛ به ضرر مردم است

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رییس مجلس شورای اسلامی تاکید کردند: بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم. مردم نجیب و شریف کشور ما مستحقّ این وضعیت نیستند. گرانی سرسام آور و مشکلات زیاد برای مردم طاقت‌فرسا شده و تحمل آن برای مردم عزیزمان بسیار سخت و مشکل شده است. بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم. مردم نجیب و شریف کشور ما مستحقّ این وضعیت نیستند.

صاحب‌خبر -

صبح روز ۲۹ مهرماه ۱۴۰۰ محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی با آیت الله صافی گلپایگانی ملاقات کرد.

در این دیدار که نمایندگان قم نیز حضور داشتند، قالیباف، گزارشی را از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در دوره جدید ارائه داد.

آیت الله صافی گلپایگانی، مرجع تقلید شیعیان نیز در این دیدار گفت: توجه داشته باشید که همه کارها باید برای جلب رضایت خداوند متعال و خشنودی مردم باشد. اگر نیت انسان در کارهایش خدایی باشد، خداوند متعال هم، کمک و یاری خواهد کرد.

این مرجع تقلید شیعیان در بخش دیگری از توصیه‌های خود با اشاره به گرانی سرسام آور و مشکلات زیادی که برای مردم پیش آمده است، گفت: گرانی برای مردم طاقت‌فرسا شده و تحمل آن برای مردم عزیزمان بسیار سخت و مشکل شده است. بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم. مردم نجیب و شریف کشور ما مستحقّ این وضعیت نیستند.

آیت الله صافی گلپایگانی تصریح کرد: توصیه حقیر این است که باید با تمام کشورهای دنیا با عزّت و اقتدار رابطه داشته باشیم. اینکه با بسیاری از کشورها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم عزیزمان است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده، حقوق ملت را احقاق کنید. امروز یکی از راه‌های اصلاح امور این است که با حفظ منافع کشور و با عزّت، با جهان در ارتباط باشیم که خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

منیع: شفقنا

نظر شما