شناسهٔ خبر: 50307267 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار قالیباف:

گرانی برای مردم طاقت فرسا شده است

آیت الله صافی گلپایگانی در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی بر حل مشکلات معیشتی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، محمدباقر قالیباف ،رئیس قوه مقننه با مرجع عالیقدر شیعه  آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که نمایندگان مردم قم نیز حضور داشتند قالیباف با تبریک عید مسعود میلاد پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و امام صادق علیه السلام گزارشی  از فعالیت‌های مجلس شورای اسلامی در دوره جدید ارائه داد.

آیت الله صافی گلپایگانی در این دیدار  با تبریک میلاد مسعود پیامبر رحمت و مهربانی صلی الله علیه و آله و میلاد با سعادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام گفت:توجه داشته باشید که همه کار‌ها باید برای جلب رضایت خداوند متعال و خشنودی مردم باشد؛ اگر نیت انسان در کارهایش خدایی باشد، خداوند متعال هم کمک و یاری خواهد کرد.

او در قسمت دیگری از توصیه‌های خود با اشاره به گرانی سرسام آور و مشکلات زیادی که برای مردم پیش آمده است،افزود:گرانی برای مردم طاقت فرسا شده و تحمل آن برای مردم عزیزمان بسیار سخت و مشکل شده است.

این مرجع تقلید ادامه داد:بنده بسیار نگران وضعیت اقتصادی و مشکلات مردم هستم؛ مردم نجیب و شریف کشور ما مستحق این وضعیت نیستند.

آیت الله صافی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:توصیه حقیر این است که باید با تمام کشور‌های دنیا با عزت و اقتدار رابطه داشته باشیم. این که با بسیاری از کشور‌ها قهر باشیم صحیح نیست و به ضرر مردم است. شما باید با عقلانیت و تعامل سازنده، حقوق ملت را احقاق کنید.

او ادامه داد:امروز یکی از راه‌های اصلاح امور این است که با حفظ منافع کشور و عزت با جهان در ارتباط باشیم که خیلی از مشکلات برطرف خواهد شد.

این مرجع تقلید در پایان گفت:امیدوارم عنایات و توجهات حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بر این مملکت و مردم شریف ما مستدام باشد و شما و همکارانتان و کسانی که دوست دارند به مردم خدمت کنند و ناراحتی و غصه مردم را برطرف نمایند، بر مشکلات فائق آیند و مردم را خوشحال نمایند.

انتهای پیام/ش

نظر شما