شناسهٔ خبر: 50305969 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

نشست مدیران منطقه ۳ اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد

نشست مدیران منطقه ۳ اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان‌های مازندران، گلستان، گیلان در قزوین برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، نشست منطقه‌ای مدیران کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و قزوین امروز به ریاست «عباس بایرامی» رئیس سازمان ادبیات، انتشارات و تاریخ دفاع مقس و با حضور سرهنگ «مجید جوشقانی» معاون روابط عمومی، تبلیغات و امور بین‌الملل بنیاد مرکز در استان قزوین برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم ستاد «بهنام پیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین با قدردانی از حضور مدیران کل منطقه ۳ در قزوین اظهار داشت: قزوین دیاری تاریخی مذهبی و انقلابی است که با نثار سه هزار آلاله گلگون کفن و ده‌ها هزار جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس، دین خود را به انقلاب و نظام ادا کرده است.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت‌ها و برنامه‌های اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، گفت: جمع‌آوری بیش از ۴۰۰ هزار آثار و سند دوران دفاع مقدس، چاپ بیش از ۶۰ عنوان کتاب صوتی و مکتوب، ساخت و تولید ۲۰ کلیپ و نماهنگ و همچنین برگزاری چندین جشنواره استانی و ملی از جمله برنامه‌های شاخص اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ادامه داد: هدف از برگزاری نشست‌های منطقه‌ای مدیران، انتقال تجارب و اندوخته‌های مدیریتی در جهت ارتقا و بالا بردن سطح برنامه‌های بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس است.

پیری در پایان شمه‌ای از روند ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین تشریح کرد.

در این نشست مدیران استان‌های مازندران، گلستان، گیلان به بحث و تبادل اطلاعات پرداختند.

در پایان مدیران کل منطقه ۳ به همراه معاونین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از مرکز فرهنگی دفاع مقدس قزوین واقع در تپه نورالشهدای باراجین بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما