شناسهٔ خبر: 50302575 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

با نظر استفان پیولی: سردار آزمون جانشین زلاتان در میلان می‌شود

باشکاه میلان در نظر دارد با نظر استفان پیولی سردار آزمون را به خدمت بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، آث میلان با تغییرات مدیریتی که در این سال‌ها انجام داده است با توجه به عملکرد تیم مدیریتی و کادرفنی موفق شده بعد از ۷ سال جواز حضور در مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند تا هواداران این تیم را به آینده روسونری امیدوار کند.

یکی از عوامل نتیجه گیری میلان حضور زلاتان ابراهیموویچ مهاجم کهنه‌کار و سوئدی این تیم است که در روزهای پایانی دوران فوتبالی خود به این تیم آمده است.

به گفته برخی از رسانه‌های ایتالیایی به نظر می‌رسد با توجه به مصدومیت‌های متعدد زلاتان این مهاجم در پایان فصل کفش‌های خود را برای همیشه آویزان کند از همین رو استفان پیولی در نظر دارد لورنزو لوکا از پیزا و سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ را به خدمت بگیرد.

مالدینی و میلان پیش از این برای جذب آزمون پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی را به زنیت ارائه داده بود که با مخالفت این باشگاه رو‌به‌رو شد. حالا با توجه به اینکه در ژوئن ۲۰۲۲ قرارداد آزمون با زنیت به اتمام می‌رسد میلان می‌تواند این بازیکن را به صورت آزاد به خدمت بگیرد.

اما میلان در میان کار دشواری را دارد چرا که آس رم و آرسنال نیز به دنبال جذب این مهاجم ایرانی هستند و مالدینی باید با پیشنهاد بهتری به دنبال جذب وی باشد.

سردار آزمون تاکنون در ۹۵ بازی برای زنیت به میدان رفته است و موفق به زدن ۵۸ گل و دادن ۲۰ پاس گل شده است.

 

نظر شما