شناسهٔ خبر: 50302359 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

موسوی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

رشد ۵۰ درصدی تعداد شرکت کنندگان در جشنواره فیلم کوتاه تهران

دبیر سی و هفتمین جشنواره فیلم کوتاه گفت: به خاطر نگاه ویژه اسکار به این جشنواره، امسال شاهد رشد ۵۰ درصدی در تعداد شرکت کنندگان بودیم.

صاحب‌خبر -

صادق موسوی، دبیر سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: این جشنواره امسال با استقبال خوبی از سوی کشور‌های خارجی و شرکت کنندگان داخلی مواجه شد.

موسوی ادامه داد: سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران برای اولین بار مورد تایید آکادمی اسکار قرار گرفته است و در حال حاضر تنها جشنواره سینمایی کشور است که از این امتیاز برخوردار است.

او افزود: بعد از مصر و ترکیه، سومین کشور مسلمان و در بین کشور‌های آسیایی، هفتمین کشور هستیم که توانستیم این ویژگی را به یکی از جشنواره‌های خود اضافه کنیم.

موسوی درباره تغییر تعداد شرکت کنندگان نسبت به سال قبل گفت: به خاطر نگاه ویژه اسکار روی این جشنواره، رشد آثار توسط کشور‌های خارجی رشد ۵۰ درصدی داشت.

دبیر سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه در پایان با اشاره به کشور‌های ارسال کننده فیلم برای این جشنواره عنوان کرد: از ۱۲۸ کشور دنیا فیلم به جشنواره ارسال شد که کشور‌های هند، فرانسه و اسپانیا بیشترین آثار را در این میان دارا هستند.

انتهای پیام/

نظر شما