شناسهٔ خبر: 50302209 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آتش‌سوزی شرکت شیر و دام کنگاور مهار شد

فرماندار کنگاور از مهار آتش‌سوزی گاوداری چند هزار راسی شرکت شیر و دام این شهرستان در حوالی روستای سلطان آباد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،فرزاد الماسی فرماندار کنگاور با بیان اینکه این آتش سوزی حدود ساعت ۱۲ ظهر روز قبل (چهارشنبه) رخ داد افزود: بلافاصله تمام امکانات و ماشین آلات دستگاه‌های اداری و اجرایی، امدادی و آتش نشانی‌ها را پای کار آوردیم .

او افزود: با حضور در محل و بررسی روند اطفا حریق نیاز به کمک از شهرستان‌های مختلف نیز احساس می‌شد که با پیگیری این فرمانداری از شهرستان‌های صحنه، اسدآباد و نهاوند خودرو‌های آتش نشانی به کنگاور اعزام شد.

فرماندار کنگاور بیان کرد: تمام تلاش ما کنترل و جلوگیری از سرایت و انتقال حریق به ده‌ها انبار علوفه، دام‌های سنگین و خسارت‌های احتمالی بود.

الماسی با بیان اینکه اطفا حریق تا بامداد پنج شنبه ادامه داشت که وزش باد بر اساس اقلیم هواشناسی منطقه بر خلاف طول روز از شرق به سمت غرب شروع به وزیدن کرد که کار اطفا حریق را برای آتش نشانان سخت‌تر کرد.

او افزود: با هماهنگی که با مدیرکل بحران استانداری کرمانشاه صورت گرفت ساعت ۲ نیمه شب خودرو‌های آتش نشانی شهرستان‌های سنقر و هرسین نیز عازم محل آتش سوزی شدند.

او بیان داشت: در نهایت با حضور مسئولان که به صورت تمام وقت و میدانی در محل حاضر بودند و کمک دستگاه‌های اجرایی، آتش نشانان، اعضای هلال احمر، شهرداری‌ها شهر‌های مزبور، کارکنان شرکت شیر و دام، اعضای شورا‌های شهر و روستا و مردم محلی کار اطفا حریق امروز به پایان رسید.

فرماندار کنگاور در خصوص علت آتش سوزی نیز گفت: علت اصلی آتش سوزی توسط نهاد‌های مرتبط در حال بررسی است و تا کنون علت دقیق این حادثه که علت‌های سهوی محتمل است، مشخص نشده است.

گفتنی است :در این آتش سوزی ۲ انبار علوفه یونجه و کلش در آتش سوخت و از سرایت آتش به ده‌ها انبار دیگر جلوگیری شد.

انتهای پیام/ق

نظر شما