شناسهٔ خبر: 50302104 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

معرفی خودرو؛

ماکسیما 2022؛ سدانی جدید از نیسان با ۳۰۰ اسب بخار قدرت

نیسان ماکسیما که قرار است در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود، دارای نمای بیرونی با طرحی زیبایی است که آن را به خودروی لوکس تبدیل می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، نیسان ماکسیما یکی از خودروهای پرطرفداری است که نیاز افرادی که به خودروهای بزرگ دارند را رفع می کند و اکنون در نسل جدید با امکانات بیشتری ارائه شده است. نیسان ماکسیما که قرار است در سال ۲۰۲۲ به بازار عرضه شود، دارای نمای بیرونی با طرحی تیزی است که آن را به خودروی لوکس تبدیل می کند.

این خودرو رقیبانی همچون  کرایسلر ۳۰۰ و دوج چارجر دارد اما برخلاف آنها تنها یک موتو 6 سیلندر و دیفرانسیل جلو و با ۳۰۰ اسب بخار قدرت ارائه می‌شود. امکانات تکنولوژیکی مدرن از جمله Apple CarPlay، Android Auto و مجموعه‌ای از کمک‌های راننده استاندارد را اکنون دارد و جزو امکانات لوکس آن به شمار می رود.

ماکسیما برای رانندگانی که مخالف خودروهای شاسی بلند هستند اما نیاز به فضای بار زیادی دارند کاملا متناسب است. این خودرو برای سال 2022 فقط دارای یک تغییر است که آن تریم بالا پلاتینیوم است که اکنون به صورت استاندارد با صندلی‌های عقب گرم ارائه می‌شود.

نیسان ماکسیما 2022
 
 

احتمال خیلی زیاد تریم پلاتینیوم با قیمت بالایی عرضه می شود زیرا دارای فرمان قابل تنظیم برقی، برف پاک کن‌های اتوماتیک برای زمان باران، شیشه عقب برقی، صندلی‌های چرمی، صندلی‌های عقب گرم شونده و تزئینات داخلی چوبی است.

نیسان ماکسیما 2022
 
 

ماکسیما یکی از سریع‌ترین سدان‌های فول سایز است و موتور V-۶ آن هنگام بسیار قوی به نظر می‌رسد. این خودرو با یک ۳.۵ لیتری با 6 سیلندر  ارائه می شود که دارای ۳۰۰ اسب بخار قدرت است؛ این خودرو با یک گیربکس اتوماتیک متغیر پیوسته (CVT) ارائه می شود که می تواند ماکسیما را در ۵.۷ ثانیه به سرعت 100 کیلومتر در ساعت برساند.

نیسان ماکسیما 2022
 
 

 ماکسیما به دلیل سایز مناسبی که دارد بسیار پرطرفدار است و عملکرد بسیار خوبی نیز دارد. سیستم تعلیق به خوبی محکم است تا جایی که شاید برای کلاس بسیار سفت باشد. ماکسیما در کابینی با عملکرد خوب و با امکانات خوب، کنترل‌های ساده و تعداد زیادی از امکانات رده بالا، اتاق ۵ نفره را ارائه می‌دهد.

فضای پای صندلی جلو از بهترین کلاس‌ها است، در حالی که فضای سر ​​متوسط ​​است. فضای صندلی‌های عقب به اندازه دیگر رقبای بزرگتر مانند تویوتا آوالون که اکنون تولید آن متوقف شده است، سخاوتمند نیست.

نیسان ماکسیما 2022
 
 

صندلی‌های راننده و سرنشین جلو با قابلیت تنظیم قدرت، فرمان و دکمه تعویض چرم، کنترل خودکار آب و هوا در دو منطقه، آینه دید عقب و روشن شدن فضای داخلی به صورت استاندارد در همه تریم ها وجود دارد. تنها نقطه ضعف این خودرو این است که فضای بار کمی دارد.

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_14957591"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.news/fa/news/play/embed/7936665/14957591?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما