شناسهٔ خبر: 50301766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مربیگری به عنایتی می‌آید؛ هوادار فراتر از انتظار بود

تیم هوادار با هدایت رضا عنایتی توانست عملکرد نسبتا خوبی مقابل استقلال داشته باشد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - تیم هوادار که برای اولین بار به لیگ برتر فوتبال صعود کرده در اولین بازی خود مقابل استقلال تن به شکست یک بر صفر داد. این تیم که با هدایت رضا عنایتی توانست به لیگ برتر صعود کند با وجود اینکه بازیکنان تراز اولی را نتوانست به خدمت بگیرد اما مقابل استقلال امیدوارکننده ظاهر شد.

در این بازی کاملا مشخص بود که تیم هوادار دارای پازل تاکتیکی است و  این پازل تاکتیکی بنا به جریان و نتیجه بازی مدام تغییر می‌کرد. عنایتی که در دوران بازیگری خود عملکرد موفقی داشت نشان داد که می‌تواند در مربیگری هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و در صورتی که هوادار بتواند در لیگ ماندنی شود باید عنایتی را به واسطه این موقیت تحسین کرد.

هر چند زود است تنها با یک بازی عملکرد عنایتی را به عنوان مربی مورد قضاوت قرار داد؛ اما حضور مربیان جوانی همچون او در سطح اول فوتبال ایران می‌تواند اتفاقات مثبت زیادی را به دنبال داشته باشد. سالهاست فوتبال ایران به صورت محدود و چرخشی از مربیانی استفاده می‌کند که به لحاظ فنی چیزی در چنته ندارند و بدتر اینکه با وجود عملکرد ضعیف‌شان باز هم به آنها پیشنهاد مربیگری می‌شود.

عنایتی و مربیانی همچون او باید بتوانند تا حد امکان در مسیر علم‌گرایی گام بردارند و به جایگاهی که در اختیار دارند قانع نشوند. این موضوع در نهایت فوتبال ایران را از مربیان بی‌کیفیت بی‌نیاز می‌کند.

 

 

انتهای پیام/

نظر شما